Ideer til at pynte op til jul søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Victoria2013

MariaKyedDK skriver:

Hej læste lige dit indlæg, og synes da ikke du skal smide det ud det du har

bare en tanke, så kunne man måske give det væk, mange vil nok blive glade her på Baby.dk for lidt nisser og noget

Det kunne jeg selvfølgelig overveje, med de ting der i hvert fald stadig holder... tror jeg vil hive kasserne med julepynt op i næste uge og kigge igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her pynter vi op den første søndag i advent. Vi har kalender lys og adventslys. Nisser i alle blomster, hjerter i vindurene, lys i vores træ udenfor og i et par af vindurene. I midten af dec får vi juletræ, som bliver pyntet med gammelt og nyt julepynt. Vi høre jule musik i hele dec. Thea har en stor hjmmestrikket julesokke på hendes værelses dør, hvor hun får gaver fra julenissen. Vh stine

Anmeld

16. november 2012

MariaKyedDK

Kia2013 skriver:

Det kunne jeg selvfølgelig overveje, med de ting der i hvert fald stadig holder... tror jeg vil hive kasserne med julepynt op i næste uge og kigge igennem

ja, en smule kan jo skabe enormt glæde

Anmeld

17. november 2012

Fenja09

Jeg elsker jul og har altid pyntet op og har masser af julepynt

Nisser har aldrig rigtig hittet hos mig, men der kommer nok nogle op nu hvor vi har fået en skøn lille datter, så når hun begynder at kunne forstå hvad julen drejer sig om, må jeg til at lave nisselandsbyer

Har desværre ikke rigtig nogen billeder af vores hjem når der er pyntet op, men kan da ridse op hvad vi har stående.

Jeg laver ALTID hjemmelavet adventskrans, og juledekoration med kalenderlys og har da også arrangeret klippeklister - dag for en del af veninderne her d. 1 Dec. og så må vi se om der kommer nyt på juletræet i år. Udover det elsker jeg også lys, både inde og ude, så jeg stiller en træbænk udenfor huset med røde æbler, en gammel arvet lanterne med lys i, masser af gran ect. Så ser det hyggeligt og indbydende ud når man får gæster.

Et par stjerner i vinduet enten til fyrfadslys eller til elpærer, en troldhassel med forsk. pynt hængt op i et hjørne af stuen, træ bogstaver ( J U L ) står på en hylde, julesok til datteren og så har jeg forsk. pynt stående i vinduerne, på skænk osv.

I køkkenet har jeg søde juleviskestykker ( har lige købt nye i år )  og så har jeg i alle årene sat bånd om mine sølvstager som står hele året, det er nemt, billigt og ser "julet" ud.

Vores hus er på 200 kvm og synes ikke det er prangende eller på nogen måder overdrevet med julepynten herhjemme, men der skal pyntes op - hvert år!

/Fenja

Anmeld

17. november 2012

foto på lærred

Na-Wi skriver:

Ja nu skal vi jo snart igang med at pynte op, og må indrømme at det ikke er noget jeg er gået vildt op i, men har fået et nyt liv hvis man kan sige det sådan, og så er min søn blevet bevist om julen  

derfor kunne jeg godt tænke mig at se billeder af jeres hyggelige hjem når der er pyntet op til jul, eller modtage gode råd til hvordan i syntes det bliver fantastisk  

Du kan måske få inspiration her:

http://www.foetex.dk/nonfood/Pages/juleinspiration.aspx?anp_mid=4981769&anp_rid=258701511

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.