Jeg elsker jul og har altid pyntet op og har masser af julepynt 
Nisser har aldrig rigtig hittet hos mig, men der kommer nok nogle op nu hvor vi har fået en skøn lille datter, så når hun begynder at kunne forstå hvad julen drejer sig om, må jeg til at lave nisselandsbyer 
Har desværre ikke rigtig nogen billeder af vores hjem når der er pyntet op, men kan da ridse op hvad vi har stående.
Jeg laver ALTID hjemmelavet adventskrans, og juledekoration med kalenderlys og har da også arrangeret klippeklister - dag for en del af veninderne her d. 1 Dec. og så må vi se om der kommer nyt på juletræet i år. Udover det elsker jeg også lys, både inde og ude, så jeg stiller en træbænk udenfor huset med røde æbler, en gammel arvet lanterne med lys i, masser af gran ect. Så ser det hyggeligt og indbydende ud når man får gæster.
Et par stjerner i vinduet enten til fyrfadslys eller til elpærer, en troldhassel med forsk. pynt hængt op i et hjørne af stuen, træ bogstaver ( J U L ) står på en hylde, julesok til datteren og så har jeg forsk. pynt stående i vinduerne, på skænk osv.
I køkkenet har jeg søde juleviskestykker ( har lige købt nye i år )
og så har jeg i alle årene sat bånd om mine sølvstager som står hele året, det er nemt, billigt og ser "julet" ud.
Vores hus er på 200 kvm og synes ikke det er prangende eller på nogen måder overdrevet med julepynten herhjemme, men der skal pyntes op - hvert år! 
/Fenja 
Anmeld