Babysvømning og forkølelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Storgaard & Lillegaard

Masig skriver:

Der er babysvømning i aften, men vores dreng er lidt småforkølet. Han har været det i en uges tid og vi valgte at blive hjemme sidste torsdag, da det lige var startet der... Men nu er jeg i tvivl om vi kan tage afsted idag. Han hoster stadig en del, men er ikke voldsomt snottet og er egentlig glad og frisk...

Hvad tænker I? Er det forsvarligt at tage afsted eller kan det gøre det hele værre? Han skal døbes på lørdag, så vil jo selvfølgelig ikke risikere at han bliver mere syg, men ved ikke om de kan blive det ved at gå i vandet?

Min datter kommer altid til babysvømning også når hun er forkølet, det er godt for dem at dykke når de er forkølet så de får renset ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Masig

Tulle28 skriver:

Har lige delt mine tanker ovenfor Men godt at det gik så fint og god fornøjelse med barnedåb

Tak

Anmeld

16. november 2012

Masig

Storgaard & Lillegaard skriver:

Min datter kommer altid til babysvømning også når hun er forkølet, det er godt for dem at dykke når de er forkølet så de får renset ud

Han dykkede kun én gang, han er ikke sådan helt vild med det endnu, så ville ikke gøre det for meget..  Men han er bestemt heller ikke blevet mere syg

Anmeld

16. november 2012

Storgaard & Lillegaard

Masig skriver:

Han dykkede kun én gang, han er ikke sådan helt vild med det endnu, så ville ikke gøre det for meget..  Men han er bestemt heller ikke blevet mere syg

Så fik han også renset lidt ud, de skal lige vænne sig til det de kære små.
Sidst min datter dykkede med forkølelse kom der snot ud i lange baner, så det var helt rart for hende at få renset ud så hun ikke var stoppet til.

Anmeld

18. november 2012

Masig

Storgaard & Lillegaard skriver:

Så fik han også renset lidt ud, de skal lige vænne sig til det de kære små.
Sidst min datter dykkede med forkølelse kom der snot ud i lange baner, så det var helt rart for hende at få renset ud så hun ikke var stoppet til.

Det gjorde der nu ikke her, men han har heller ikke været så snottet.. Det er mere hosten der har drillet, men det lader jo så til at varmen og dampene fra omklædningsrummet har hjulpet lidt på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.