måske jeg er faldet lidt for dit inlæg.......
jeg tror ikke det virker for MIG, at være tavs.... min forlovede og jeg ventede et barn i 06.... samtig med min søster , ventede sig
vi fandt ud af "vi" også var gravide en uge efter... stor lykke

- Men da jeg var i 7-8 uge, begynte jeg at bløde volsomt....
-Vi tog på glostrup hospital, der ikke engang gad at koncentrere sig om mig-os,,,, vi fik bare stukket et papir i hånden, om at det var meget naturligt ,at aborterer, og det gjorde ca. 20 procent-----
....
nå ,, men den konklution og et SKIDE STK: papir , ville vi ikke finde os i, så jeg kontaktede hvidovre hosp. og blev, straks , taget alvorlig..... min veninde var med, og vi sad og ventede på en overlæge skulle komme og undersøge mig, og mit foster !!!!!!!!
Da han har gloet på skærmen , mere end længe nok,,,,,, tilkalder han endnu en læge på vagt!!
DE VAR ENIGE:::::::::::: JEG VAR IKKE GRAVID-OG DER VAR IKKE NOGET SOM HELST FORM FOR LIV,,,, ELLER HAVDE VÆRET TEGN PÅ LIV?????????????
-jeg får af vide det jo som sagt er meget normalt, og får derfor en tid, til en uge efter....... på min mands fødselsdag,,,, til at komme og få en udskrabning_ abort------------
MEEN ,, så kommer der en engel ud, i form af en sygeplejerske ud, for at hører om, jeg har lyst,. til at medvirke, for at deres elev, kan se hvordan sådanne kan-skal foregå----- og ja tænker ikke, men siger bare JA!!!!--
Da hun så skanner mig,, siger hun,,, HVAD ER DET LIIIIIGE DU ER HERINDE FOR????????????? ja jeg skal jo have en udskrabning??
MEEN HUN DREJER SÅ SKÆRMEN; FOR AT VISE MIT LILLE BARN havde en fin hjerte rytme og havde det godt.. og hun var mere end rystet, og den voksen elev , der var der, var tudefærdig- AND SO WAS I .... min datter lever den dag i bedste velgående og er mors engel :-) TÆNK HVIS????????????? meen det viil vi ikke tænke...mvh