Flash jeres ønskeseddel til julen 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Nadia&Daniel

lisesp83 skriver:

I vores familie giver vi kun børnene gaver

Vi vil meget hellere hygge og spise noget godt mad sammen

Det kan vi desværre ikke vælge (sagde f.eks. til min svigerinde, at hun kunne spare min gave - 200.- - og så købe lidt ekstra til Laura, da svigerfar hørte dette, blev han sur - og sagde at jeg skulle ikke begynde på sådan noget, så ødelage jeg kun hele ideen bag julen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

henh01

Jeg ønsker mig:

Chanel parfume
Dækstift
Nilens Jord pudder
Esther Lauder mascara
One tree hill sæson 8 og 9
ankel støvler sorte
lange støvler sorte
natu vive cremer
new balance sko sort/tyrkis
farvebombe (hårkur)
ensfarvet håndklæder
menu bordskåner
hay puder (dot)
oplevelser
hoptimist i lyst træ (den store)
Gavekort til byen

Anmeld

15. november 2012

lisesp83

Nadia&Daniel skriver:

Det kan vi desværre ikke vælge (sagde f.eks. til min svigerinde, at hun kunne spare min gave - 200.- - og så købe lidt ekstra til Laura, da svigerfar hørte dette, blev han sur - og sagde at jeg skulle ikke begynde på sådan noget, så ødelage jeg kun hele ideen bag julen)

Det var da en mærkelig holdning af ham.

Det er da ikke det vigtigste i julen.

Kan godt se, du ikke rigtig har noget valg.

Anmeld

15. november 2012

henh01

lisesp83 skriver:

Men det er jo hyggeligt at kunne åbne en lille personlig pakke juleaften! Ja jeg bliver nok aldrig helt voksen når det gælder gaver, men det er ogs ådet eneste tidspunkt jeg får lidt til mig selv Foruden min fødselsdag selvfølgelig.

Anmeld

15. november 2012

Nadia&Daniel

lisesp83 skriver:

Gav begrundelse: at jeg ikke manglede noget, og så ville jeg hellere have at svigerinden have mulighed for at købe det hun virkelig gerne ville give Laura (pga økonomien).

Så sagde han (udover det andet han havde sagt): "jeg mangler heller ikke noget, men derfor vil jeg da ikke undværre min gave"

Anmeld

15. november 2012

Nadia&Daniel

Men det er jo hyggeligt at kunne åbne en lille personlig pakke juleaften! Ja jeg bliver nok aldrig helt voksen når det gælder gaver, men det er ogs ådet eneste tidspunkt jeg får lidt til mig selv Foruden min fødselsdag selvfølgelig.

Får jo stadig af min svigerforældre og min mand.. Det er jo kun en jeg får mindre..

Anmeld

15. november 2012

lisesp83

henh01 skriver:

Jamen gir dig fuldstændig ret.

Dog forstår jeg ikke, når voksne har dyre ønsker.

Altså min kæreste og jeg, giver da hinanden en lille gave. Bare mig og ham.

Og så vores datter selvfølgelig

Anmeld

15. november 2012

lisesp83

Nadia&Daniel skriver:

Gav begrundelse: at jeg ikke manglede noget, og så ville jeg hellere have at svigerinden have mulighed for at købe det hun virkelig gerne ville give Laura (pga økonomien).

Så sagde han (udover det andet han havde sagt): "jeg mangler heller ikke noget, men derfor vil jeg da ikke undværre min gave"

Han må virkelig gå op i det

Kan da godt forstå, at du så hellere ville have, at Laura fik en lidt større ting. Det er da også mest hyggelig, at se vores børn åbne gaver

Anmeld

15. november 2012

SaNiNa

Nadia&Daniel skriver:

Sikke en øv holdning at have... Tænk at ville spare nogen penge i sådan en dyr månede og så tænker han kun på gaverne.

Jeg synes du skal sige til sin svigerinde at hun kan købe en lille ting til dig så, for din svigerfar skal da ikke bestemme om du skal have en gave til 200kr ikke have en gave.

Julen drejer sig jo om at være sammen og hygge sig sammen og ikke gaverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.