Evigheds graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger
Jeg blev skilt fra min eksmand i foråret og droppede derfor så p pillerne da jeg ikke skulle i seng med nogen, så jeg lod kroppen få fred.
Så møder jeg en fyr, starter p piller igen, men bliver her i efteråret indlagt med alvorlig nyrebækkenbetændelse, lå indlagt i 14 med drop og fik derfor ikke taget min p piller, vi bruger kondom men det springer og jeg bliver gravid, idet vi ikke har været sammen i lang tid og jeg har barn vælger vi at det skal fjernes (det blev vi og lægen eige om var det mest ansvarsfulde) men efter min abort har jeg konstant ømme bryster, kvalme osv, er blevet scannet og de kan intet finde... Andre der har prøvet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Anonym trådstarter

Iiiiiih tak for svar piger, det var dejligt i kunne hjælpe Går ud fra at det er helt normalt

God aften

Anmeld

14. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Iiiiiih tak for svar piger, det var dejligt i kunne hjælpe Går ud fra at det er helt normalt

God aften

Man kan jo ikke hjælpe, hvis man ikke har prøvet det.. Du spørger jo, om det er noget man kender til, men det gør jeg ikke, og jeg læste derfor din tråd uden at svare. Man ved jo ikke hvad den handler om, inden man går ind i den.

Jeg håber du finder svar - det kan ikke være psykosomatisk? 

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Man kan jo ikke hjælpe, hvis man ikke har prøvet det.. Du spørger jo, om det er noget man kender til, men det gør jeg ikke, og jeg læste derfor din tråd uden at svare. Man ved jo ikke hvad den handler om, inden man går ind i den.

Jeg håber du finder svar - det kan ikke være psykosomatisk? 

Ofres når jeg ser en tråd der evt ligner min, skriver jeg da at jeg ikke kan hjælpe men håber de finder svar.. Men hver sin måde at være på jo

Anmeld

14. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Ofres når jeg ser en tråd der evt ligner min, skriver jeg da at jeg ikke kan hjælpe men håber de finder svar.. Men hver sin måde at være på jo

Så skal man jo sidde og svare på samtlige tråde på baby, hvis det var sådan - Jeg plejer ikke at svare, fordi jeg går ud fra folk synes det er irriterende der endelig kommer svar, og så der ikke er noget brugbart i det. Det er svært at vide, at du fx ikke tænker sådan

Anmeld

14. november 2012

Camilla <3

Det er ikke noget psykisk?

Altså, at du håber det ?

Det er umiddelbart mit bedste bud.

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Så skal man jo sidde og svare på samtlige tråde på baby, hvis det var sådan - Jeg plejer ikke at svare, fordi jeg går ud fra folk synes det er irriterende der endelig kommer svar, og så der ikke er noget brugbart i det. Det er svært at vide, at du fx ikke tænker sådan

Jeg beder dig ikke svare alle tråde, du går vel ikke ind i Drenge tøj sælges str otte år, hvis ikke det er det du søger. Jeg klikker mig kun ind på de få debatter der siger meget noget som jeg evt har noget jeg kan bidrage med...

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Det er ikke noget psykisk?

Altså, at du håber det ?

Det er umiddelbart mit bedste bud.

Jeg tror det ikke, fordi det var ikke planlagt og groft sagt heller ikke ønsket - så jeg tror det næsten ikke Havde det bare været det..

Anmeld

14. november 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

Jeg tror det ikke, fordi det var ikke planlagt og groft sagt heller ikke ønsket - så jeg tror det næsten ikke Havde det bare været det..

Det er også træls at gå, og ikke vide hvad der sker med din krop.

Hmm .. Lyder underligt. Men håber der er nogen andre søde piger, der måske kan give dig et bedre svar.

Anmeld

14. november 2012

mortilnoahogmelina

JEG har prøvede det .. mit forsvandt dog en måneds tid efter ca ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.