Så var jeg til lægen igår og få taget en livmoderhals 'biopsi' og det gik fint. Han syntes det var en smule underligt at min mens ikke er kommet når det tidligere har været så regelmæssigt.
Så han bedte mig komme igen idag med en morgen urin prøve for han vil gerne selv tage en graviditets test....så begyndte tankerne jo at flyve rundt for jeg havde jo ellers overbevist mig selv om at den jeg ikke var gravid men når han sagde det så blev jeg lidt rundtosset:-). Han sagde at nogle kvinder ikke producere helt så meget HCG og det er derfor ikke alle teste der kan måle det.
Så her til morgen sku jeg op og tisse i mit lille glas og da jeg skal tørre mig, så kan i vel nok regne us hvad der skete

...............Så kom mensen!!! HVOR ER DET TYPISK!!!!! Har ventet 15 dage ca og så kommer det når jeg skal op og testes!! Det er på grænsen til komisk.... Så jeg behøver vist ikke tage til lægen alligevel.
Hver måned kommer det bag på mig at jeg reagere på den måde og bliver så ked af det. Man prøver jo at bilde sig selv ind at man ikke går rundt og tænker på det konstant og at man bare tager der stille og roligt osv osv...men når man ser det dumme blod så bliver man alligevel ked af det.
Nå, men det positive er jo så at jeg nu kan gå og vente på min æl så vi kan prøve igen igen.
Tak for jeres indlæg og jeg håber at det går godt med jer alle.
Knus og mangemange krydsede fingre til jer alle
Anmeld