kalender gave til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2012

CarinaSB

Hej i skønne kvinder

jeg har sat mig på en lidt umulius opgave .. manden og jeg har bestemt os for at vi giver hinanden en julekalender hvor vi giver en lille ting hverdag til d 24 .. men er sq på bar bund med hvad det skal være .. gaverne må koste ca 50 kr pr dag .. HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

henh01

Jeg lavede også pakkekalender til min kæreste for et par år siden og der fik han bl.a.

juleøl
smøger
deo
hårvoks
boksershorts
t shirts (fra h og m)
jumbobog
klippekort med diverse

I år køber vi en julekalender for kærester og så tror jeg vi laver adventsgaver til hinanden, hvis der er økonomi til det

Anmeld

14. november 2012

Na-Wi

En tur i tiger butikken Der er altid mange sjove ting, jeg har lige købt 24 små ting til min søn der, og der er jo alt til alle aldre

Ellers er der altid sokker og undertøj eller hvis han kan lide at lave mad, så noget godt olie, krydderier osv.

Nogle af pakkerne kunne os være en gang massage, fræk sex eller middag som du ordner

Der er mange muligheder, håber du finder på noget

Anmeld

14. november 2012

CarinaSB

henh01 skriver:

Jeg lavede også pakkekalender til min kæreste for et par år siden og der fik han bl.a.

juleøl
smøger
deo
hårvoks
boksershorts
t shirts (fra h og m)
jumbobog
klippekort med diverse

I år køber vi en julekalender for kærester og så tror jeg vi laver adventsgaver til hinanden, hvis der er økonomi til det

mange tak for de gode råd ..

Anmeld

14. november 2012

CarinaSB

Na-Wi skriver:

En tur i tiger butikken Der er altid mange sjove ting, jeg har lige købt 24 små ting til min søn der, og der er jo alt til alle aldre

Ellers er der altid sokker og undertøj eller hvis han kan lide at lave mad, så noget godt olie, krydderier osv.

Nogle af pakkerne kunne os være en gang massage, fræk sex eller middag som du ordner

Der er mange muligheder, håber du finder på noget

Uh ja det var da ikke en helt dårlig ide .. Tak for tippet ..

Anmeld

14. november 2012

tankai

CarinaSB skriver:

Hej i skønne kvinder

jeg har sat mig på en lidt umulius opgave .. manden og jeg har bestemt os for at vi giver hinanden en julekalender hvor vi giver en lille ting hverdag til d 24 .. men er sq på bar bund med hvad det skal være .. gaverne må koste ca 50 kr pr dag .. HJÆLP

Jeg har været inde på Pixum, og lavet et puslespil med 266 brikker til kæresten..

Så får hun lidt brikker hver dag.. Og midten får hun selvfølgelig først d. 24, så hun ikke kan se hvad det forestille før der.. 

Anmeld

14. november 2012

CarinaSB

tankai skriver:

Jeg har været inde på Pixum, og lavet et puslespil med 266 brikker til kæresten..

Så får hun lidt brikker hver dag.. Og midten får hun selvfølgelig først d. 24, så hun ikke kan se hvad det forestille før der.. 

Ej hvor smart .. det må jeg lige tjekke ud ..

Anmeld

14. november 2012

tankai

CarinaSB skriver:

Ej hvor smart .. det må jeg lige tjekke ud ..

Det er også rimelig billigt.. Mener det er 110 med fragt, inkl. eget billede.. 

Anmeld

14. november 2012

CarinaSB

tankai skriver:

Det er også rimelig billigt.. Mener det er 110 med fragt, inkl. eget billede.. 

Hold da op ..  Tak for tippet ..

Anmeld

14. november 2012

Team Putte

CarinaSB skriver:

Hej i skønne kvinder

Jeg laver oz pakkekalender til kæresten i år Indtil videre har jeg, sammen med hans julegave (Lego technic), bestilt 6 eller var det 7? små pakker lego, hos vistaprint har jeg lavet personlig kalender, krus, nøglering, julekugler med mit, mandens og datterens navn og fødselsdato på samt en notesblok, alt sammen med billeder af vores datter Så har jeg købt 3 par sokker og ydermere skal jeg have købt lav-selv julehjerter, stjerner og kræmmerhus til vores juletræ, kravlenisser han skal klippe ud til oppyntning, specialøl, lidt julegodter og en skrabekalender til d. 1. december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.