Kontrol på Rigshospitalet (Hjerteamb.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Idag har vi været på Rigshospitalet med Lillepigen. Hun har jo en medfødt "hjertefejl" og skulle derfor til kontrol. Vi har haft mange sommerfugle i maven, for hvad nu hvis...?! Børn af denne type hjertefejl har hyppigere andre defekter også så derfor har vi været noget nervøse. MEN MEN MEN Freya er sund og rask. Hun er bare helt speciel ♥ Har omvendt veneanatomi... men hun har det godt og der er intet at frygte. Ville bare lige dele det med jer *S* Knus herfra!

DIAGNOSE:   Absent SVC in situs solitus

Hvor er det dejligt at hun er sund & rask, jeres lille guldklump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

MorDk

Miss-86 skriver:

Hvor er det dejligt at hun er sund & rask, jeres lille guldklump

JA! Er overlykkelig!!!

Anmeld

19. november 2012

Miss-86

MorDk skriver:

JA! Er overlykkelig!!!

Det kan jeg godt forstå, det er også en dejlig nyhed at få Så kan I roligt nyde hende, uden nogen bekymring på den front ihvertfald ...

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor dejligt!!! Freya er jo også bare en lille lækkermås! 

Anmeld

19. november 2012

MorDk

Miss-86 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også en dejlig nyhed at få Så kan I roligt nyde hende, uden nogen bekymring på den front ihvertfald ...

JA lige præcis.

Så er der tilgengæld andre fronter... der bekymre os lidt! Men sådan vil det jo altid være...

Anmeld

19. november 2012

Miss-86

MorDk skriver:

JA lige præcis.

Så er der tilgengæld andre fronter... der bekymre os lidt! Men sådan vil det jo altid være...

Ja, det var derfor jeg skrev sådan Ved ikke hvordan det er at være forældre, men jeg kan forestille mig at der er en masse 'småting' i fht. det andet, som man nok altid vil bekymre sig om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.