Er kommet til at teste.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.236 visninger
32 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Nulle123

Tog lige en test i morges.....og hvis ikke jeg tager helt fejl, så kan jeg meget meget svagt skimte en streg nr. 2 Syntes dog, at det er lidt tydligere i virkeligheden end på billedet.

Havde en SA d.16/10, så tør næsten ikke håbe på, at det allerede er lykkedes igen. Men derfor ved jeg heller ikke om jeg er "gået over tid" endnu, da jeg ikke har haft mens efter SA'en.

Hvad siger I? 
Prøver med en ny test i morgen eller overmorgen
Hvordan er det nu med HCG, skulle det stige dag for dag eller skal man vente evt. 2 dage med at teste igen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

FrkZier

Tog lige en test i morges.....og hvis ikke jeg tager helt fejl, så kan jeg meget meget svagt skimte en streg nr. 2 Syntes dog, at det er lidt tydligere i virkeligheden end på billedet.

Havde en SA d.16/10, så tør næsten ikke håbe på, at det allerede er lykkedes igen. Men derfor ved jeg heller ikke om jeg er "gået over tid" endnu, da jeg ikke har haft mens efter SA'en.

Hvad siger I? 
Hvordan er det nu med HCG, skulle det stige dag for dag eller skal man vente evt. 2 dage med at teste igen?

jeg kan altså kun se 1 streg

Anmeld

14. november 2012

Stinna1006

Nulle123 skriver:

Hvad siger I? 

Meget svær at se men der er et eller andet

Anmeld

14. november 2012

henh01

jeg tror godt jeg kan se en meget ytydelig streg, kan du ikke prøve at ligge et billede ind hvor det er taget længere fra så det ikke er så utydeligt?

Anmeld

14. november 2012

Miss Kat

Der er da helt klart to streger, men den sidder noget længere nede end jeg lige regnede med, så jeg overså den først.

Jeg mener, hCG fordobles hver anden dag, så hvis du kan vente så længe, vil du nok se en liiidt tydeligere streg. Hvis der er noget at komme efter altså.

Jeg !!

Anmeld

14. november 2012

Nulle123

Ved godt, at det er MEGET utydeligt, men man stirrer sig jo fuldstændig blind på sådanne tests

Lige et billede lidt længere fra.

Prøver at teste igen i morgen - tror ikke jeg kan vente til i overmorgen

Anmeld

14. november 2012

IngenKoPåIsen

Jeg kan desværre også kun se een streg.. Håber det er mig der er blind!

Anmeld

14. november 2012

Frøken J.

Nulle123 skriver:

Hvad siger I? 

Hvad for et mærke test er det? Jeg synes jeg kan skimte noget mega mega svagt, men er måske en skyggestreg. Det var dog sådan min første test så ud i denne omgang, og de fleste kunne ikke se stregen, men jeg kunne altså ane noget og havde ret. Håber det samme sker for dig! 

Anmeld

14. november 2012

Nulle123

Jeg kan også kun selv ane stregen - og ved jo slet ikke om jeg er gået over tid.

Må vist bare væbne mig med tålmodighed Måske jeg skal vente med at teste til weekenden - ellers bliver jeg bare vanvittig (testoman)

Men tak fordi I gad at kigge efter

Anmeld

15. november 2012

Nulle123

Ny test hertil morgen

Lidt tydeligere end i går, så nu håber jeg på at den er der.

Venter lidt med at teste igen til på søndag, og hvis den så er meget positiv der, så tror jeg på det. Har jo slet ikke haft mens efter min SA i oktober

Skal starte på udrening mht. at jeg har haft 3 SA'er indenfor 9 måneder. Så hvis jeg er gravid nu, kan de forhåbentligt hjælpe mig med at holde på det denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.