Nor er blevet så stor og Lærke har mødt Lille Nørd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Sara.

Hej herinde

Tænkte jeg lige vil komme med en status på mit liv. Der sker så meget lige nu.

Pt. bor vi i Solbjerg, men d.24 november flytter vi hjem til mine forældre i Mårslet. Hvor vi skal bo en måndes tid indtil vores leje rækkehus er klar til at flyttes ind i.

Vi skal bo i noget der hedder Almen Bolig+ i Mårslet. Det bliver rigtig spændende!!!

Så ungerne skal også skifte institution. Vi har været så heldige at få plads til dem begge i en integreret institution.

Her er et billede af Nor fra vi var i Randers Regnskov her i november, han er 2½ og en dejlig lille gut.

Og et billede af Lærke som blev 5 i oktober. Her er hun sammen med Lille Nørd, som var i friheden i efterårsferien

Udover vi skal flytte er jeg ved at skrive Bachelor. Så til januar kan jeg forhåbentlig kalde mig pædagog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Frøken J.

Sikke nogle smukke børn! Og dejligt område i bosætter jer i, i øvrigt. Jeg ville ønske jeg kunne lokke L med derudaf, man kan få meget større og billigere, men han er inkarneret byboer :-) 

Anmeld

14. november 2012

DitteFisk

Lækre unger og heldige Lærke, det ville min dreng have elsket Er også selv ved at skrive bachelor på pæd.udd. Held og lykke 

Anmeld

14. november 2012

Sara.

Frøken J. skriver:

Sikke nogle smukke børn! Og dejligt område i bosætter jer i, i øvrigt. Jeg ville ønske jeg kunne lokke L med derudaf, man kan få meget større og billigere, men han er inkarneret byboer :-) 

tak for det  

ja jeg synes Mårslet er en fantastisk by. Lidt ude på landet, men stadig kort afstand til Århus  god skole og foreningsliv....

Anmeld

14. november 2012

Sara.

Gigl skriver:

Lækre unger og heldige Lærke, det ville min dreng have elsket Er også selv ved at skrive bachelor på pæd.udd. Held og lykke 

Lærke var også ret stolt og Katrine var så god til alle børnene.... 

Hvad skriver du om?  og tak... held og lykke til dig også 

Anmeld

14. november 2012

DitteFisk

Sara. skriver:

Lærke var også ret stolt og Katrine var så god til alle børnene.... 

Hvad skriver du om?  og tak... held og lykke til dig også 

Om brugen af livshistoriefortællinger i arbejdet med omsorgssvigtede børn - dig?

Anmeld

14. november 2012

Sara.

Gigl skriver:

Om brugen af livshistoriefortællinger i arbejdet med omsorgssvigtede børn - dig?

Det lyder rigtig spændende!!

Jeg skriver om integration / inklusion af børn med handicap i normalinstitutioner....

Anmeld

14. november 2012

DitteFisk

Sara. skriver:

Det lyder rigtig spændende!!

Jeg skriver om integration / inklusion af børn med handicap i normalinstitutioner....

Også et spændende og aktuelt emne Held og lykke! Det vildt snart at være færdig  

Anmeld

14. november 2012

DitteFisk

Dobbelt.. 

Anmeld

14. november 2012

Sara.

Gigl skriver:

Også et spændende og aktuelt emne Held og lykke! Det vildt snart at være færdig  

Ja

Ja det er så underligt, kan slet ikke forstå det.....

Hvor læser du henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.