Andet mad til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2012

nielsen80

Vi skal holde barnedåb den 25 nov. Vi har bestilt mad udefra, det bliver et italiensk inspireret buffet. Maden er ikke just børnevenlig. Der kommer i alt 6 børn i alderen mellem 3-8 år. Jeg vil rigtig gerne der er noget for alle, og tænker derfor at man måske kunne lave lidt andet til børnene. Det er dog her, jeg har brug for jeres hjælp - hvad ville I lave? Det skal være meget nemt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

henh01

kunne du ikke lave nogle frikadeller, pasta og kyllingelår?

Anmeld

14. november 2012

CaWi

Til vores barnedåb havde vi frikadeller og pølsehorn til børnene hvis de ik kunne lide den anden mad

Anmeld

14. november 2012

hesøth

Frikadeller, Pasta, Gulerods- og agurkestave og evt majs.

Dejlig børne menu

Anmeld

14. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi lavede også noget andet mad til børnene, da vi holdt barnedåb for begge vores børn. Vi lavede bla. pølsehorn, pølser, frikadeller, gulerod/agurke-stænger og pastaskruer

Anmeld

14. november 2012

nielsen80

Tak for svar piger, super ideer! Dem napper jeg det bliver frikadeller, pastaskruer, gulerod og agurkestænger og pølsehorn. Mon så ikke der er lidt for alle.

Desuden køber jeg en is til dem hver til dessert - tror ikke tiramisu og oste falder i god jord

Anmeld

14. november 2012

Team Putte

nielsen80 skriver:

Tak for svar piger, super ideer! Dem napper jeg det bliver frikadeller, pastaskruer, gulerod og agurkestænger og pølsehorn. Mon så ikke der er lidt for alle.

Desuden køber jeg en is til dem hver til dessert - tror ikke tiramisu og oste falder i god jord

Vi havde oz særligt til ungerne.. Pastaskruerne blev dog dårligt rørt! Vi havde frikadellespyd af 3 små frikadeller og 2 cherrytomater, agurke- og gulerodsstave og pølsehorn til Ida's dåb

Anmeld

14. november 2012

MariaJ

nielsen80 skriver:

Vi har næsten lige haft dåb. Vi havde også specialmenu til børnene, og de fik en almindelig pindeis til dessert. Det fungerede fint og så kunne de få isene udleveret i den takt de var klar til at spise dessert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.