Hvor store er Jeres 2 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

dorthemus

Min datter Runa er snart to år og seks måneder og vejer 13 kg og er 87 cm høj
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

SussieThyssen

Nickolai var 96 cm og vejede også omkring 15 kg tror jeg.
Pigerne lidt lavere men ikke meget..til gengæld vejede de noget mere, fordi de var mere robuste.

Nickolai, som i dag er 15 år er stadig over gennemsnittet i højden for en 15-årig, nemlig 182 cm og bruger str. 46 i sko
Så vi regner med han nok kommer op over 1,90 ligesom sin far og morfar, der begge var 191 cm.

Pigerne som er voksne er 176 og 178 cm, så de er heller ikke små.

Iøvrigt kan du regne barnets voksenhøjde ud ved at tage 2-års højden og gange den med 2, +/- 10 cm...så du får nok også en høj dreng engang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2012

Clisolka

Min søn blev 2 i mandags og var i den forbindelse til lægeundersøgelse.
Han er meget stor - både i højde og drøjde. Han er 92 cm høj og vejer 16 kg (med tøj)

Hvor store er Jeres?

Isabella fyldte 2 den 30/10. Vi var til 2-års undersøgelse dagen efter. Hun vejer 12 kg og er 86 høj 

Anmeld

14. november 2012

MortilCilas

Han er meget stor - både i højde og drøjde. Han er 92 cm høj og vejer 16 kg (med tøj)

Hvor store er Jeres?

Cilas bliver 2 år om to måneder og er 83-84 cm høj og vejer 11.8 kg. Har fået af vide at han er under gennemsnittet, men jeg synes han er en passende størrelse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2012

FruHolm <3

henh01 skriver:

Hvor store er Jeres?

Min Oscar bliver 2 år den 26 dec og blev målt og vejet da han var 21 måneder til 93 cm og vejede 17,9 kg

Anmeld

18. november 2012

Betina&nicoline

Nicoline er 24 mdr. og vejer 12,3 kilo og er 89 cm. 

Anmeld

18. november 2012

morethanperfect

Oscar er 2 år og vejer 15 kilo .. Aner slet ik hvor høj han er .. 

Anmeld

18. november 2012

Hvem?

signe. skriver:

Årh nogle basser! men du ved jeg mener det på en positiv måde

til ts: min hasse på 2,5 er 85 cm højnog vejer 9,2 kg... Han havde så også en startvægt på 470 gram, derfor han stadig er ret bette

De er bare KÆMPE

Men kan da se Hasse også kommer temmelig godt efter det?

Her har vores den yngste fuldstændig glemt, hva det vil sige at være "Et præmatur barn" - men det jo kun godt

Anmeld

19. november 2012

signe.

Hvem? skriver:

De er bare KÆMPE

Men kan da se Hasse også kommer temmelig godt efter det?

Her har vores den yngste fuldstændig glemt, hva det vil sige at være "Et præmatur barn" - men det jo kun godt

Ja, efter han fik sin brokoperation er han begyndt at trives, så det er såå dejligt. Haha, Laurits er også ret ligeglad med sin "diagnose"

Anmeld

19. november 2012

Hvem?

signe. skriver:

Ja, efter han fik sin brokoperation er han begyndt at trives, så det er såå dejligt. Haha, Laurits er også ret ligeglad med sin "diagnose"

Fantastisk, hvor er det godt at høre - hva med børnehave? Ska Hasse blive længere i DP eller hvordan forløber det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.