baby og budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Anonym trådstarter

Hej

Min kæreste og jeg venter vores første barn og er derfor ved at lægge et budget. Hvor meget bruger i til husholdning pr. måned? til mad, hygijne, bleer mm?

vi har en sund økonomi, og vil derfor sikre os at vores budget er realistisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Hej

Min kæreste og jeg venter vores første barn og er derfor ved at lægge et budget. Hvor meget bruger i til husholdning pr. måned? til mad, hygijne, bleer mm?

vi har en sund økonomi, og vil derfor sikre os at vores budget er realistisk.

Vi har 2500 kr. til mad, husholdning, bleer og fornødenheder. Og vi er to voksne og en baby på 4 uger. 

Anmeld

14. november 2012

Silas&Mille

Vi er 2 voksne og 2 ble-børn, hvor den ene også får mme 2-3 gange om dagen/natten.

Vi har 3000kr til mad, hygiejne, bleer osv.

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.. så kan jeg se at vi har rigeligt.. vi snakkede om at ligge 6000 kr. til side pr. mdr.. nu når vi er igang, hvilke bleer bruger i?

Anmeld

14. november 2012

MorDk

Anonym skriver:

Tak for jeres svar.. så kan jeg se at vi har rigeligt.. vi snakkede om at ligge 6000 kr. til side pr. mdr.. nu når vi er igang, hvilke bleer bruger i?

Vi køber dem som vi sys er bedst nemlig Vibelle fra Aldi. De er også rimlig billige!

Vi lægger mellem 2800 kr. og 3200 til mad/husholdning inkl. bleer og vi mangler ikke noget sys jeg ♥ Vi er 2 voksne, en 2 årig og en baby på 8 uger.

Anmeld

14. november 2012

gædde/gitte

MorDk skriver:

Vi køber dem som vi sys er bedst nemlig Vibelle fra Aldi. De er også rimlig billige!

Vi lægger mellem 2800 kr. og 3200 til mad/husholdning inkl. bleer og vi mangler ikke noget sys jeg ♥ Vi er 2 voksne, en 2 årig og en baby på 8 uger.

øhhhhhhhhhhh..................

bruger i 3000,- på mad til jer alle??.....

fuck vi er nogen mad svin min mand og jeg! vi bruger 4000 på os to om mrd. til alt det huslige, mad, slik og sådan!

Anmeld

14. november 2012

MorDk

gædde skriver:

øhhhhhhhhhhh..................

bruger i 3000,- på mad til jer alle??.....

fuck vi er nogen mad svin min mand og jeg! vi bruger 4000 på os to om mrd. til alt det huslige, mad, slik og sådan!

Øhh.... ja lillepigen får jo bryst men ja?! Det er ikke kun mad det er også husholdning som skraldeposer, opvaskemiddel, cremer, søber, tandpasta, tandbørster osv. Og vi mangler ikke noget sys jeg.

Laver madplaner... og sørger for at tingene passer sammen?

Anmeld

14. november 2012

MorDk

MorDk skriver:

Øhh.... ja lillepigen får jo bryst men ja?! Det er ikke kun mad det er også husholdning som skraldeposer, opvaskemiddel, cremer, søber, tandpasta, tandbørster osv. Og vi mangler ikke noget sys jeg.

Alt hygge udenom madbudgettet køber vi hver i sær... men generelt holder vi os til familiebudgettet.... alt det andet er HYGGE... som sagtens kan undværres *S*

Anmeld

14. november 2012

gædde/gitte

MorDk skriver:

....så tror da fanden jeg går og bliver fed (på den ufede måde)

vores er også til ALT..... + det forbudte....junkfood....og der er vi vist ufornuftige....

ej ja! nu skal der sgu strammes op!

ps. det vi har til overs ryger på en opsparingskonto... så ind imellem er vi gode

Anmeld

14. november 2012

MorDk

gædde skriver:

....så tror da fanden jeg går og bliver fed (på den ufede måde)

vores er også til ALT..... + det forbudte....junkfood....og der er vi vist ufornuftige....

ej ja! nu skal der sgu strammes op!

ps. det vi har til overs ryger på en opsparingskonto... så ind imellem er vi gode

Vi er altså heller ikke helt hellige... MEN vores søn får det ikke men kæresten og jeg hygger tit med en latte eller en burger i byen... suk! Og jeg må stoppe det for vil gerne af med de extra kilo... og så går det altså ikke med alt det "hyg"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.