Puuha hvor skal jeg starte. . .
den sidste 1½ uge har været et HELVEDE for at sige det mildt

Nomalt er vores søn jordens nemmeste barn som har sovet på eget værelse fra kl. 20-06 uden at vågne fra han var 6 mdr. sove igennem har han gjort fra han var 1½ mdr. Han faldt altid selv i søvn og var generelt bare skøn til det med putning. .
MEN for 1½ uge siden gik han TOTAL i panik når han blev lagt ned og vi bruge 3-4 timer på at få ham til at sove, og endte ofte med at føje ham og putte ham sammen med os i vores seng, ofte gik vi i seng kl 19:30 for at få ro på ham bare inden for en time.
sådan stod det på HVER GANG han skulle sove, dag og nat også når han vågnede om natten så var helvede løs...
jeg har tudet, skreget ned i en pude til jeg blev helt hæs, og tudet lidt mere alt imens jeg har forsøgt at være der så godt som muligt for vores lille dreng.
Vi fik ham tjekket ved lægen og han mente ikke han fejlede noget (her tænker vi ørene) men han mente alligevel vi skulle til ørelæge da han ikke kunne tjekke for væske på mellemøret. Det var vi så idag og vores søn har to helt fine og raske øre.
SÅ tudede jeg igen, for hvad er det så der har forvandlet min fantastiske dreng til et morsygt monster. .
jeg er kommet frem til at det må være en blanding mellem seperationsangst og tigerspring. men ALDRIG har jeg oplevet ham så ulykkelig og panikken og ked før, så det er GODT NOK en grum tiger !
MEN her til aften var der så lidt fremgang. Jeg er bange for at han ser hans seng lidt som et traume nu efter alle de kampe om søvn, men jeg puttede ham i hans egen seng, nussede ham lidt sagde godnat og gik ud. han stak i et hyl med det samme. jeg gik ind efter 1 min. lagde ham ned nussede ham kort og sagde godnat. Dette gentog sig MANGE MANGE MANGE gange i 1½ time, hvor han lagde sig og brummede lidt hvorefter han faldt i søvn.
simpelthen så dejligt at han faldt i søvn i hans egen seng og det er startskuddet til at gøre ham lige så god til at sove i hans egen seng som han altid har været ! Jeg har taget kampen op ! den tiger skal jages LANGT VÆK ! Jeg skal have min søde rolige dreng tilbage !!