For stor til cykel-sæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Mutti2

Halløj.

Min datter bliver 5 år her til Januar. Og er simpelthen vokset SÅ meget her på det sidste. 

Faktisk så meget at hun nærmest er blevet for stor til hendes cykelsæde. 

Når jeg sidder på sædet, føltes det som om at jeg sidder på hendes ben, og nogle gange klager hun selv over at jeg er for "tung"  

Hvad gjorde i, da jeres tumlinger blev for store?? Hun er stadg for lille til at cykle i trafikken. 

Glæder mig til at høre jeres indput.

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Lady Marion <3

Syntes også in dreng er for tung at have bagpå , han er dog kun 3 år   Men jeg overvejer den cykel man kan spænde bagefter sin egen cykel   Sådan en slags efterløber ,kender du dem ?

Anmeld

13. november 2012

TNBC

Milla-Victoria's mor skriver:

Halløj.

Min datter bliver 5 år her til Januar. Og er simpelthen vokset SÅ meget her på det sidste. 

Når jeg sidder på sædet, føltes det som om at jeg sidder på hendes ben, og nogle gange klager hun selv over at jeg er for "tung"  

Hvad gjorde i, da jeres tumlinger blev for store?? Hun er stadg for lille til at cykle i trafikken. 

Krammer

Nu ved jeg ikke hvor høj hun er. men der er jo sædet som mænd bruger på cykel(kræver selvfølgelig at du har sådan en cykel) eller hvad med de cykel der sættes på din, så det er ligesom hun cykler bag dig?

Anmeld

13. november 2012

Pikku Myy

Milla-Victoria's mor skriver:

Halløj.

Krammer

Min søn sidder på en efterløber. Det synes jeg fungerer rigtig godt

Anmeld

13. november 2012

Koen.

Tænker du kunne anskaffe en af de der smarte cykler til at spænde efter din cykel? Ja aner intet om det bare et gæt!

Anmeld

13. november 2012

Lady Marion <3

Prøv at google fun trailer

Anmeld

13. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

vores drenge fik egne cykler da de gik i børnehave..

så vi har ikke haft de problemer  og min datter på snart 2 sidder stadig bagpå uden problemer, håber du finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.