Gode Råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2012

MichelleN

Hejsa Allesammen.

Jeg og min kæreste har nu forsøgt at få en baby i snart 5 mdr og der er ikke sket noget endnu? Jeg har en SA bag mig samt en graviditet udenfor livmoderen også hvor jeg fik fjernet min venstre ægleder

Men vi er lige flytte og er først kommet på plads nu her ved ikke om det kan have noget at sige?

Vi var på sygehuset i september og snakke med en læge omkring at få en baby sammen.Han sagde at vi ikke skulle vente for længe,ja han sagde enlig at vi bare skulle komme igang.

Jeg er bare bange for at det skal gå galt igen,tør ikke håber på noget overhovedet også bange for at miste igen

Er det en naturlig fornemmelse?

Vi har sex hver dag og vi nyder det sex vi har men der er ikke sket noget endnu

Kan det være fordi vi somsagt næsten lige er flyttet og der lige skal falde lidt ro på igen?

Håber der er nogle derude som kan komme med lidt råd og vejledning

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

marieo

hvis du kun har en æggeleder, tænker jeg at fem måneder ikke er særlig længe, da du vel kun producerer æg hver anden måned. Ellers er mit bedste råd at tage den med ro, hav sex når i har lyst, og forsøg at slappe af.

Anmeld

13. november 2012

lycly

Nu har jeg ikke prøvet at miste, så jeg kan kun forestille mig følelserne omkring det. Og kan godt forstå du er nervøs, men synes bestemt ikke at det skal stoppe dig, eller at du skal lade det gå dig på Nogen mener jo, at jo mere man prøver, jo sværere er det. Og mange oplever at så snart man slapper af og får ro på omkring sig, så står man pludselig og er gravid. Så jeg tror at så snart I er faldet godt på plads, og slapper mere af, så skal der nok ske noget. Jeg da i hvert fald for det!

Ps. Jeg har lidt en teori om, at bestemte stillinger under sex øger chancerne - er i hvert fald overbevist om at det er derfor jeg selv er blevet gravid nu her. Det er da værd at prøve?

Anmeld

13. november 2012

come2

MichelleN skriver:

Hejsa Allesammen.

Jeg og min kæreste har nu forsøgt at få en baby i snart 5 mdr og der er ikke sket noget endnu? Jeg har en SA bag mig samt en graviditet udenfor livmoderen også hvor jeg fik fjernet min venstre ægleder

Men vi er lige flytte og er først kommet på plads nu her ved ikke om det kan have noget at sige?

Vi var på sygehuset i september og snakke med en læge omkring at få en baby sammen.Han sagde at vi ikke skulle vente for længe,ja han sagde enlig at vi bare skulle komme igang.

Jeg er bare bange for at det skal gå galt igen,tør ikke håber på noget overhovedet også bange for at miste igen

Kan det være fordi vi somsagt næsten lige er flyttet og der lige skal falde lidt ro på igen?

Knus herfra

Vi har prøvet 2 år og blev gravid for kort tid siden. Dog endte det i en SA.

Vi fejler ingenting i følge vores undersøgelser. "kun" at kæresten har meget lidt nedsat sædkvalitet.

Så 5 mdr er bestemt ikke længe når du mangler den ene æggeleder.

Anmeld

13. november 2012

MichelleN

LuLy skriver:

Nu har jeg ikke prøvet at miste, så jeg kan kun forestille mig følelserne omkring det. Og kan godt forstå du er nervøs, men synes bestemt ikke at det skal stoppe dig, eller at du skal lade det gå dig på Nogen mener jo, at jo mere man prøver, jo sværere er det. Og mange oplever at så snart man slapper af og får ro på omkring sig, så står man pludselig og er gravid. Så jeg tror at så snart I er faldet godt på plads, og slapper mere af, så skal der nok ske noget. Jeg da i hvert fald for det!

Ps. Jeg har lidt en teori om, at bestemte stillinger under sex øger chancerne - er i hvert fald overbevist om at det er derfor jeg selv er blevet gravid nu her. Det er da værd at prøve?

Det kan være det måske også virker for mig? Hvad er det for nogle stillinger? Undskyld hvis jeg er lidt nygerrig

Anmeld

13. november 2012

lycly

MichelleN skriver:

Det kan være det måske også virker for mig? Hvad er det for nogle stillinger? Undskyld hvis jeg er lidt nygerrig

Altså vi begyndte at bruge stillinger hvor jeg på den ene eller den anden måde havde benene i vejret Altså fx på hans skuldre Og vupti, min menstruation udeblev. Selvom vi i lang tid havde haft regelmæssig ubeskyttet sex Så det er min teori

Anmeld

13. november 2012

lycly

MichelleN skriver:

Altså vi begyndte at bruge stillinger hvor jeg på den ene eller den anden måde havde benene i vejret Altså fx på hans skuldre Og vupti, min menstruation udeblev. Selvom vi i lang tid havde haft regelmæssig ubeskyttet sex Så det er min teori

Anmeld

13. november 2012

Stinna1006

MichelleN skriver:

Hejsa Allesammen.

Knus herfra

Hej Hej....
Jeg har osse kun 1 æggeleder mit første barn gik der 3 mdr og bum så var jeg gravid... Her 2 gang tog det os 1,5 år men akupunktur hjalp mig til at blive gravid så det kan klart anbefales

Anmeld

13. november 2012

LMX

Det burde ikke ha noget at sige at du kun har en æggeleder. Den du har tilbage burde overtage produktionen så du stadig gar ægløsning hver mdr.

Jeg har ikke rigtig nogle gode ideer men vil bare lige  og håbe for jer at der sker noget snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.