Hjælp! Mit soveværelse er kedeligt! (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

MortilElias2010

AnnaKJ skriver:

Du har lige beskevet mit paradis

Tusind tak

Hov forresten - hvis du har det godt med fjernsynet skal være der, så kan du da købe den dvd med en knitrende pejs/eller romantisk melodi der kører imens flammerne buldrer sagte - det er også afslappende  Farverne derfra giver også et smukt spil på væggene! Uha gad godt gøre det for dig! Bliver helt elektrisk ved tanken  Nej det kunne være fedt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

AnnaK89

MortilElias2010 skriver:

Hov forresten - hvis du har det godt med fjernsynet skal være der, så kan du da købe den dvd med en knitrende pejs/eller romantisk melodi der kører imens flammerne buldrer sagte - det er også afslappende  Farverne derfra giver også et smukt spil på væggene! Uha gad godt gøre det for dig! Bliver helt elektrisk ved tanken  Nej det kunne være fedt! 

Ihh du skulle være så velkommen

Ved du hvor man kan købe den der dvd?

Ej det bliver så lækkert det her

Anmeld

13. november 2012

MortilElias2010

AnnaKJ skriver:

Ihh du skulle være så velkommen

Ved du hvor man kan købe den der dvd?

Ej det bliver så lækkert det her

Bum bum bum.. jeg købte bare min i Tigeren (10'eren) i sin tid. Har jeg den endnu må du gerne få den 

Hvis du mener jeg er velkommen, jamen så må du lige røbe hvor du bor - elsker den slags makeovers - især når det gør andre glade bagefter 

Anmeld

13. november 2012

AnnaK89

MortilElias2010 skriver:

Bum bum bum.. jeg købte bare min i Tigeren (10'eren) i sin tid. Har jeg den endnu må du gerne få den 

Hvis du mener jeg er velkommen, jamen så må du lige røbe hvor du bor - elsker den slags makeovers - især når det gør andre glade bagefter 

Er det rigtigt? Det vil jeg super gerne

Hehe du kommer nok på langfart - jeg bor nærmest så langt nord på som man kan komme

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Mit soveværelse er bare HVIDT!  

Og jeg må ikke sætte tapet op - DAMN IT! 

Jeg må male

Har fået konstateret alvorlig stress, og det er bare ypper vigtigt for mig, at alt overflødigt i mit liv bliver ryddet ud, og jeg startede i mit soveværelse

Før var her en større reol med mapper, papire, skolebøger og diverse - altså overflødige og stressende ting. 

Nu er der bare hyggebøger tilbage

Mit soveværelse skal ose af afslapning

Så har I nogle gode råd til hvordan jeg kan lave mit soveværelse til den dejligste afslapnings-oase?

Hjælp mig søde piger

Dit soveværelse er ellers lige mig.. Helt enkelt !

Anmeld

13. november 2012

AnnaK89

AalborgPigen skriver:

Dit soveværelse er ellers lige mig.. Helt enkelt !

Virkelig?
Jeg synes det er så tomt og kedeligt

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Virkelig?
Jeg synes det er så tomt og kedeligt

Det syntes jeg slet ikke.. Jeg kan godt lide enkelt i soveværelset

Anmeld

13. november 2012

MortilElias2010

AnnaKJ skriver:

Er det rigtigt? Det vil jeg super gerne

Hehe du kommer nok på langfart - jeg bor nærmest så langt nord på som man kan komme

Så checker jeg lige op på det imorgen, er nemlig gået i seng. Delte seng med min roterende tumling i nat = meget lidt søvn og så 8-16 job - Eek 

Ih NordJylland, skønt område! Jeg har gået på efterskole i Dronninglund så kender til Asaa, Hjørring, Aalbæk, Skagen, Frederikshavn, Aalborg.. 

Stod det til mig er en langtur slet ikke sådan at kimse af! Og naturen er skøn deroppe! Du må gerne give mig et headsup når du har materialerne, så skal jeg da se om jeg ikke kan få bakset mig selv derop i en weekend  Hvor det passer med mand og barn herhjemme 

Anmeld

13. november 2012

AnnaK89

MortilElias2010 skriver:

Så checker jeg lige op på det imorgen, er nemlig gået i seng. Delte seng med min roterende tumling i nat = meget lidt søvn og så 8-16 job - Eek 

Ih NordJylland, skønt område! Jeg har gået på efterskole i Dronninglund så kender til Asaa, Hjørring, Aalbæk, Skagen, Frederikshavn, Aalborg.. 

Stod det til mig er en langtur slet ikke sådan at kimse af! Og naturen er skøn deroppe! Du må gerne give mig et headsup når du har materialerne, så skal jeg da se om jeg ikke kan få bakset mig selv derop i en weekend  Hvor det passer med mand og barn herhjemme 

Det ville være super fedt Bor i Hjørring

Jeg skal forsøge at få fat i tingene, men det kommer nok til at tage lidt tid - der er mange ting og det er lidt dyrt

Anmeld

13. november 2012

AnnaK89

AalborgPigen skriver:

Det syntes jeg slet ikke.. Jeg kan godt lide enkelt i soveværelset

Okay

Ja snart bliver det ikke så enkelt mere
MorTilElias2010 har lige beskrevet paradis for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.