Adventsgaver til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2012

christina92

Hej folkens

Jeg vil gerne give kæresten adventsgaver i år

Og kunne godt bruge lidt inspiration til nogle sjove søde romantiske gaver, som ikke skal koste en bondegård.

Håber I har nogle gode ideer så det ikke blvier lige så kedeligt som det plejer. Ser frem til nogle ideer uden for boxen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

skoust

christina92 skriver:

Hej folkens

Og kunne godt bruge lidt inspiration til nogle sjove søde romantiske gaver, som ikke skal koste en bondegård.

Håber I har nogle gode ideer så det ikke blvier lige så kedeligt som det plejer. Ser frem til nogle ideer uden for boxen

jeg kigger lige med da jeg vil gøre det samme og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal købe til ham 

Anmeld

13. november 2012

bøllen

Her får manden advent s gaver da julegave er sløjfet 

Han får :

skrabekalender / 2 par boxer shorts

ansigts pleje ( creme , rens & deo )

bilpleje produkter

billede Poul pava ( til mit nye køkken&nbsp ha ha  

Anmeld

13. november 2012

christina92

skoust skriver:

jeg kigger lige med da jeg vil gøre det samme og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal købe til ham 

Jeg har købt den første som er et slips

Selvf i en farve som matcher lillepigens dåbssløjfe  

Anmeld

13. november 2012

FruK

Hvad med sådan en smart box til en god brunch - så kan han jo passende tage dig med...

Anmeld

13. november 2012

christina92

FruK skriver:

Hvad med sådan en smart box til en god brunch - så kan han jo passende tage dig med...

Anmeld

13. november 2012

Madam Blå

christina92 skriver:

Hej folkens

Min kæreste får boxershorts, Assasins creed 3, en massage af mig, og så får han en hjemmelavet rødvinsmiddag sammen med mig. Så får han det spil, har ønsker sig mest, og så billige gaver for resten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.