Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej folkens
Jeg vil gerne give kæresten adventsgaver i år
Og kunne godt bruge lidt inspiration til nogle sjove søde romantiske gaver, som ikke skal koste en bondegård.
Håber I har nogle gode ideer så det ikke blvier lige så kedeligt som det plejer. Ser frem til nogle ideer uden for boxen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christina92 skriver: Hej folkens Jeg vil gerne give kæresten adventsgaver i år Og kunne godt bruge lidt inspiration til nogle sjove søde romantiske gaver, som ikke skal koste en bondegård. Håber I har nogle gode ideer så det ikke blvier lige så kedeligt som det plejer. Ser frem til nogle ideer uden for boxen
jeg kigger lige med da jeg vil gøre det samme og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal købe til ham
Her får manden advent s gaver da julegave er sløjfet
Han får :
skrabekalender / 2 par boxer shorts
ansigts pleje ( creme , rens & deo )
bilpleje produkter
billede Poul pava ( til mit nye køkken  ha ha
skoust skriver: jeg kigger lige med da jeg vil gøre det samme og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal købe til ham
Jeg har købt den første som er et slips
Selvf i en farve som matcher lillepigens dåbssløjfe
FruK skriver: Hvad med sådan en smart box til en god brunch - så kan han jo passende tage dig med...
Hvad med sådan en smart box til en god brunch - så kan han jo passende tage dig med...
Min kæreste får boxershorts, Assasins creed 3, en massage af mig, og så får han en hjemmelavet rødvinsmiddag sammen med mig. Så får han det spil, har ønsker sig mest, og så billige gaver for resten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128