Negativ test ved otrivelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har i fredags taget ægløsningssprøjten Otrivelle efter at have udviklet to fine æg på Pergomtime. I forbindelse med mit job os risikofaktorer har jeg brug for hurtigst muligt at vide om jeg er gravid. Kan man teste falsk negativ efter otrivelle ligesom man kan teste falsk positiv pga hcg'en i otrivelle sprøjtren - eller kan jeg stole på en graviditetstest hvis den viser negativ - fx. hvis jeg tester 1 uge efter indsprøjtning?

PFT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hej

Jeg har i fredags taget ægløsningssprøjten Otrivelle efter at have udviklet to fine æg på Pergomtime. I forbindelse med mit job os risikofaktorer har jeg brug for hurtigst muligt at vide om jeg er gravid. Kan man teste falsk negativ efter otrivelle ligesom man kan teste falsk positiv pga hcg'en i otrivelle sprøjtren - eller kan jeg stole på en graviditetstest hvis den viser negativ - fx. hvis jeg tester 1 uge efter indsprøjtning?

PFT

Altså jeg tror ikke du kan teste positiv allerede nu, men så ved du da, at ovitrelle er ude af kroppen, og så ved du, at når der er en positiv så er det ikke ovitrelle der driller

Jeg for en snarlig positiv test!

Held og lykke med det!

Anmeld

13. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej

PFT

Når du har taget Ovitrelle kan du ikke teste før tid! Det tager 12-14 dage før den er ude af kroppen, og så længe den er i kroppen, vil den give udslag på en graviditetstest, og du vil derfor ikke kunne stole på svaret testen giver dig..

Anmeld

13. november 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Når du har taget Ovitrelle kan du ikke teste før tid! Det tager 12-14 dage før den er ude af kroppen, og så længe den er i kroppen, vil den give udslag på en graviditetstest, og du vil derfor ikke kunne stole på svaret testen giver dig..

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Ok, tak for svar! Men nu har jeg prøvet at teste og den var negativ på 5. dagen - kan jeg ikke regne med det?

Anmeld

14. november 2012

mor2100kbh

Anonym skriver:

Ok, tak for svar! Men nu har jeg prøvet at teste og den var negativ på 5. dagen - kan jeg ikke regne med det?

Tænker at du godt kan regne med ovitrelle er ude af kroppen så, men at du stadig kan være gravid da man ikke altid kan teste for graviditet så tidligt.

Anmeld

14. november 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Slet ikke!

Det ville man heller ikke kunne, om man så ikke brugte Ovitrelle. 

Du er nød til at vente 7-9 dage mere.

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Ok - tak for svar

Anmeld

14. november 2012

nielsen80

mor2100kbh skriver:

Tænker at du godt kan regne med ovitrelle er ude af kroppen så, men at du stadig kan være gravid da man ikke altid kan teste for graviditet så tidligt.

lige nøjagtigt.

Du ved nu ovitrielle er ude af kroppen, og hvis du så tester positiv senere, så er det en graviditet der spøger og ikke ovitrielle der driller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.