natashalarsen skriver:
ved ik om det er det rigtige sted at skrive om det-
jeg var på mødre hjem i 14 dage, fik ros og ros, var til møde med min sagsbehandler og to fra mødre hjemmet, og de snakkede kun negativt om mig
blev så forvirret og to dage efter havde min sagsbandler fundet en pleje familie til min lille magnus, han var lige blevet 3 uger gammel, han er en måned imorgen. begrundelsen til at fjerne mit barn var fordi de mente jeg ikke var nok intresseret i mit barn hvilket jeg gav stor udtryk for jeg var, men var bare sådan under press på mødre hjemmet at jeg var bange for at gøre alt forkert
.
og nu må jeg kun se ham i 3 timer hver uge
-
er dybt ulykkelig og kan slet ikke forstå det for gjorde alt for min lille baby alt

Et stort trøsteknus herfra.
Jeg ville ønske, at jeg kunne gøre noget for at hjælpe dig, andet end blot at give dig mine varmeste tanker og medfølelse.
Man kan jo altid undre sig over, når myndighederne gør den slags, men der vil jo altid være vægtige grunde, som ikke bliver sagt eller fortalt, og som man ikke har indblik i, andet end at man må stole på, at de har valgt at gøre som de har, med henblik på barnets trivsel.
Så det bedste jeg kan råde dig til er, at du samarbejder alt det du overhovedet kan og gør alt hvad der står i din magt for at lære og udvikle dig i den tid, hvor du ikke har ansvaret for dit barn.
Du må skaffe dig venner med små børn og sætte dig selv på studium, vedr. børns pasning, pleje og psykologi.
Søv evt. job i en vuggestue osv. så du kan lære en masse.
Læs bøger om emnet...alt det du kan få fat i, og netop bruge en side som denne, hvor du kan spørge og læse om pasning af børn, så du kan snakke med om, hvad et lille barn har af behov.
Og så får du et kæmpe trøsteknus og mange kærlige tanker

Sussie