hvad er disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.361 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. november 2012

twinny

Hej tøser. :-)
Kan i fortælle mig hvad de er her knopper er? Han har haft dem i 3 dage. Og det er ikke blevet værre. Han har også 1 knop ved underlæben.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

twinny

Ingen? Der måske har en idé. ;-)

Anmeld

13. november 2012

L&V

twinny skriver:

Hej tøser. :-)
Kan i fortælle mig hvad de er her knopper er? Han har haft dem i 3 dage. Og det er ikke blevet værre. Han har også 1 knop ved underlæben.

Har han haft feber??

Anmeld

13. november 2012

twinny

Har han haft feber??

Nej. :-) det har han nemlig ikke. Tænkte nemlig også virus knopper. Men han har ikke været syg.

Anmeld

13. november 2012

SaNiNa

Eksem?

Anmeld

13. november 2012

twinny

SaNiNa skriver:

Eksem?

Det kan godt være. Dér er så sådan nogle små hvide blærer i midten. Det husker jeg bare ikke fra jeg havde eksem. Men det var en mulighed. :-)

Anmeld

13. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis han er begyndt at gå med hue, ku det godt være noget varme/ kulde exem. Hvis han går og sveder lidt i nakken, ka det gi lidt exem. Det samme hvis han bruger sut, så ka det gi lidt sut exem, nu det bliver koldt, fordi der er varmt " under" sutten. Bare et gæt. Vh stine

Anmeld

13. november 2012

SaNiNa

twinny skriver:

Det kan godt være. Dér er så sådan nogle små hvide blærer i midten. Det husker jeg bare ikke fra jeg havde eksem. Men det var en mulighed. :-)

Nej eksem plejer ikke at have blære...

Men ligner det skoldkopper uden skårpe?

For hvis det gør det kan det være hånd, fod mund virus og dey smitter ret så meget

Anmeld

13. november 2012

twinny

SaNiNa skriver:

Nej eksem plejer ikke at have blære...

Men ligner det skoldkopper uden skårpe?

For hvis det gør det kan det være hånd, fod mund virus og dey smitter ret så meget

Åhhh jeg ved ikke hvad det mund fod hånd virus ser ud? Men han har haft det i tre - fire dage og han bror er ikke smittet med det. Jeg tænkte også skoldkopper, men synes ikke det ligner det når jeg Googler. :s men feber jo startet i hårgrænsen og en ved munden. ?

Anmeld

13. november 2012

SaNiNa

twinny skriver:

Åhhh jeg ved ikke hvad det mund fod hånd virus ser ud? Men han har haft det i tre - fire dage og han bror er ikke smittet med det. Jeg tænkte også skoldkopper, men synes ikke det ligner det når jeg Googler. :s men feber jo startet i hårgrænsen og en ved munden. ?

Synes du skal kontakte jeres læge så han lige kan blive tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.