Rygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Anonym trådstarter

Vi skal i gang med bp og vi er rygere.

Hvor længe skal man være stoppet med at ryge for at øge chancerne for graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

nilletøz

Altså jeg stoppede ikke med at ryge, og røg også under mine 2 graviditeter - dog ikke så meget..

Ved godt det ikke er sund, men ja jeg kunne ikke stoppe..

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

nilletøz skriver:

Altså jeg stoppede ikke med at ryge, og røg også under mine 2 graviditeter - dog ikke så meget..

Ved godt det ikke er sund, men ja jeg kunne ikke stoppe..

Mine forventninger til rygestop er heller ikke så høje. 

Vi er også igang med vægttab og tror ikke jeg kan begge på en gang.

Anmeld

13. november 2012

nilletøz

Anonym skriver:

Mine forventninger til rygestop er heller ikke så høje. 

Vi er også igang med vægttab og tror ikke jeg kan begge på en gang.

Kender det alt for godt...

Jeg burde stoppe med at ryge, OG tabe mig - men det er nemmer sagt en gjort..

Anmeld

13. november 2012

Leneur

Anonym skriver:

Hvor længe skal man være stoppet med at ryge for at øge chancerne for graviditet?

Jeg ved ikke hvor længe man skal være holdt for at øge chancerne men vil nok sige jo hurtigere jo bedre.
Jeg holdte først da jeg var blevet gravid men startede desværre igen da jeg var 6 mdr. henne pga nogle problematiker men holdte det dog på et minimum. Ryger desværre stadigvæk men venter spændt på en e-cigaret og håber det er det der skal til.
Pøj pøj med begge projekter....

Anmeld

13. november 2012

Leneur

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvor længe man skal være holdt for at øge chancerne men vil nok sige jo hurtigere jo bedre.
Jeg holdte først da jeg var blevet gravid men startede desværre igen da jeg var 6 mdr. henne pga nogle problematiker men holdte det dog på et minimum. Ryger desværre stadigvæk men venter spændt på en e-cigaret og håber det er det der skal til.
Pøj pøj med begge projekter....

Anmeld

13. november 2012

Giraffen

Anonym skriver:

jeg stoppede desværre først da jeg stod med testen i hånden - havde ikke motivation nok før det... men jeg er heller ikke overvægtig (vi blev gravid i tredje forsøg)

så jeg tror det er bedre at sætte ind og så fx kæmpe mod kg'ene 100% og så tage det derfra

Anmeld

13. november 2012

modesty

Anonym skriver:

Både rygning og overvægt formindsker chancerne for graviditet, så jo hurtigere jo bedre.

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg stoppede desværre først da jeg stod med testen i hånden - havde ikke motivation nok før det... men jeg er heller ikke overvægtig (vi blev gravid i tredje forsøg)

så jeg tror det er bedre at sætte ind og så fx kæmpe mod kg'ene 100% og så tage det derfra

tror også det bliver sådan..

Så river vi måske heller ikke hovederne af hinanden

Anmeld

13. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Både mig og kæresten røg især kæresten mega og jeg bliv gravid i 1 hug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.