Hvorfor kan man ikke have kvalme, uden at man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2012

KittyCatta

Hvad gør man lige, når folk bare brager ud med, at man er gravid, hvis man har kvalme?

Sidder til pause med en kollega. Han sad og spiste banan og jeg fik bare kvalme af lugten. Det gør jeg i perioder af bestemte madvarer, og det uden at jeg er gravid.
Nu sidder han så og plaprer ud til alle i kantinen om at jeg da er gravid og om at ikke kan se det på mig?!

Jeg forstår virkelig ikke folks behov for at sige sådan noget. Selv hvis jeg var ragede det jo egentlig ikke ham, og så skulle jeg nok selv fortælle det. Føler mig virkelig ydmyget af ham, specielt fordi folk vælger at sige tillykke osv. 

Puhaa.. Trængte bare til at rase ud, og måske få et råd til at tackle ham? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

B&J

ej hvor er det bare super træls sådan har jeg det også med noget mad vare ind imellem mit re dog mest rådt kød eller leverpostej og jeg elsker leverpostej....

men jeg er nu heller ikke gravid men jeg havde nu heller ikke kvalme da jeg er gravid men tror det er en ide mænd har når man har kvalme jamen så er man gravid ihihihih

Anmeld

13. november 2012

LouiseRH

ej det var da også noget underligt noget

Anmeld

13. november 2012

KittyCatta

B&J skriver:

ej hvor er det bare super træls sådan har jeg det også med noget mad vare ind imellem mit re dog mest rådt kød eller leverpostej og jeg elsker leverpostej....

men jeg er nu heller ikke gravid men jeg havde nu heller ikke kvalme da jeg er gravid men tror det er en ide mænd har når man har kvalme jamen så er man gravid ihihihih

Det er rigtig træls. Måtte til sidst trække ham til side og give et ordentlig møgfald. Ikke just det jeg havde lyst til, men fandt ikke rigtig andre udveje 

Anmeld

13. november 2012

KittyCatta

LouiseRH skriver:

ej det var da også noget underligt noget

Det er rigtig underligt! Har aldrig rigtig kunne forstå de folk, der mener at man ikke kan være småsyg, uden at være gravid. 

Anmeld

13. november 2012

LouiseRH

KittyCatta skriver:

Det er rigtig underligt! Har aldrig rigtig kunne forstå de folk, der mener at man ikke kan være småsyg, uden at være gravid. 

heller ikke her :s

Jeg har tit "graviditetstegn" Går da tit til kæresten og siger "puha, jeg har halsbrand" eller "føj en kvalme" eller at jeg føler mig oppustet. Det er først hvis det er flere ting i løbet af et par dage han begynder at spørge om jeg er gravid xD

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

KittyCatta skriver:

Hvad gør man lige, når folk bare brager ud med, at man er gravid, hvis man har kvalme?

Sidder til pause med en kollega. Han sad og spiste banan og jeg fik bare kvalme af lugten. Det gør jeg i perioder af bestemte madvarer, og det uden at jeg er gravid.
Nu sidder han så og plaprer ud til alle i kantinen om at jeg da er gravid og om at ikke kan se det på mig?!

Jeg forstår virkelig ikke folks behov for at sige sådan noget. Selv hvis jeg var ragede det jo egentlig ikke ham, og så skulle jeg nok selv fortælle det. Føler mig virkelig ydmyget af ham, specielt fordi folk vælger at sige tillykke osv. 

Puhaa.. Trængte bare til at rase ud, og måske få et råd til at tackle ham? 

Du springer op og falder ned på ham. Så smiler du sødt og siger:
- Ja selvfølgelig er jeg det, og DU er faderen, og i aften skal vi have luftsteg og vindfrikadeller, for når man er i 11. md skal man passe på vægtforøgelsen. 

Og så griner du stort.

Og så kan du jo så tilføje lidt mere roligt: Nej der er bare visse lugte og smage jeg ikke kan udstå..det er nok lidt med noget allergi!

Om du så har allergi eller ej, det er jo egentligt ligemeget, men det kan folk forholde sig til.

Og så vil jeg bide mig selv i næsen på, at du ikke hører mere fra den kant 

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2012

B&J

KittyCatta skriver:

Det er rigtig træls. Måtte til sidst trække ham til side og give et ordentlig møgfald. Ikke just det jeg havde lyst til, men fandt ikke rigtig andre udveje 

det lyder som en god ide..... selv om det er træls men det var vigtigt

Anmeld

13. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det var da også noget mærkelig noget at sidde og sige til alle de andre!! Jeg var nok også blevet pænt utilfreds med ham!! Vh stine

Anmeld

13. november 2012

SaNiNa

Ej hvor frækt af ham, jeg lider også rigtig meget af kvalme og jeg er ikke gravid for at ville jeg brække mig hele dagen og ville ikke kunne gå

Jeg synes du skal fortælle ham hvad det har gjort ved dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.