Historien om kræftsyg 3 årig i Go Morgen Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Tulle28

Puuuha det er hårdt at høre den families historie.

Kan man gøre noget for at hjælpe? Har googlet mig frem til at der er brug for en knoglemarvsdonor, men kan ikke rigtigt gennemskue om det også er tilfældet med den lille pige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

nilletøz

Tulle28 skriver:

Puuuha det er hårdt at høre den families historie.

Kan man gøre noget for at hjælpe? Har googlet mig frem til at der er brug for en knoglemarvsdonor, men kan ikke rigtigt gennemskue om det også er tilfældet med den lille pige?

Ja jeg så det også godt..

Stakkels familie

Jeg ville også gerne hjælpe, om ikke andet med en varm hilsen, som der er mange der har gjort..

Måske de har en fb - side?

Selv morgen værten Morten var meget rørt over det

Anmeld

13. november 2012

Guldet

åhh har I, et link fra udsendelsen? Lyder som en trist historie

Anmeld

13. november 2012

Frk.S

Nu så jeg det ikke lige, men når det gælder børn og kræft bliver jeg altid helt dårlig. 

Men hvis der er tale om en der har brug for ny knoglemarv, vil jeg da komme med et forslag til hvordan i kan hjælpe (måske ikke hende, men måske en anden i samme situation):

Meld jer som knoglemarvsdonorer (hvis i ikke er det i forvejen).
Jo flere i regsterert, jo større chance er der for at finde et match til dem der har brug for det.

Anmeld

13. november 2012

nilletøz

Mor- til pige skriver:

åhh har I, et link fra udsendelsen? Lyder som en trist historie

Det er ved at blive genudsendt på tv2 nu

Anmeld

13. november 2012

Guldet

nilletøz skriver:

Det er ved at blive genudsendt på tv2 nu

Takker.. så er der skiftet over på tv2

Anmeld

13. november 2012

nilletøz

Mor- til pige skriver:

Takker.. så er der skiftet over på tv2

Selv tak.. tror det er i slutingen det kommer..

Anmeld

13. november 2012

Astrid P

Åhh Gud... Det er godt nok en barsk udsendelse at se når man er gravid og hormonel...

Anmeld

13. november 2012

Tulle28

Frk.S skriver:

Nu så jeg det ikke lige, men når det gælder børn og kræft bliver jeg altid helt dårlig. 

Men hvis der er tale om en der har brug for ny knoglemarv, vil jeg da komme med et forslag til hvordan i kan hjælpe (måske ikke hende, men måske en anden i samme situation):

Meld jer som knoglemarvsdonorer (hvis i ikke er det i forvejen).
Jo flere i regsterert, jo større chance er der for at finde et match til dem der har brug for det.

Jeg vil helt klart melde mig som donor når jeg er færdig med at amme!! Nu hvor jeg lige er blevet lidt klogere på, hvordan det foregår, forstår jeg ikke hvorfor der ikke er lidt mere fokus på det. Jeg har været bloddonor i mange år efterhånden og er aldrig blevet spurgt om jeg ønskede at donere knoglemarv. Og synes heller ikke rigtig brochurerne vedr. organdonation gør så meget ud af det? Men det er måske mig der ikke læser dem ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.