hvornår vil I mene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
at jeg har haft 1. mens dag?
Som nogle af Jer måske kan huske havde jeg pletblødning søndag aften, nat og mandag morgen (for 2½ uge siden).. Jeg fik så min mens om tirsdagen.. Men har jeg så første mens dag. søndag hvor pletblødningen startede? eller først tirsdag hvor mensen rigtig gik igang?
Ved ikke om det gør nogen forskel for mig, kom bare til at tænke på det!
håber nogen kan svare!
knus Caroline, som lider af ekstrem træthed, hovedpine og kvalme!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

heaven

hrum, da jeg var i behandling for barnløshed og skulle melde mig til behandling, var mens første dag, den dag man blødte fra "morgen til aften" .......

Jannie

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

heaven skriver:

hrum, da jeg var i behandling for barnløshed og skulle melde mig til behandling, var mens første dag, den dag man blødte fra "morgen til aften" .......

Jannie

ok... tak

Anmeld

3. juni 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

at jeg har haft 1. mens dag?
Som nogle af Jer måske kan huske havde jeg pletblødning søndag aften, nat og mandag morgen (for 2½ uge siden).. Jeg fik så min mens om tirsdagen.. Men har jeg så første mens dag. søndag hvor pletblødningen startede? eller først tirsdag hvor mensen rigtig gik igang?
Ved ikke om det gør nogen forskel for mig, kom bare til at tænke på det!
håber nogen kan svare!
knus Caroline, som lider af ekstrem træthed, hovedpine og kvalme!?

Hvor dejligt du fejler noget altså hvis årsagen er en lille spirre

Hvor længe har du været dårlig?
Det kunne jo godt passe med du liiiige har haft æl og er blevet befrugtet.. Nogle mærker det jo med det samme.

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Smukkert skriver:

Hvor dejligt du fejler noget altså hvis årsagen er en lille spirre

Hvor længe har du været dårlig?
Det kunne jo godt passe med du liiiige har haft æl og er blevet befrugtet.. Nogle mærker det jo med det samme.

det startede med træthed i lørdags.. kvalmen startede i går, men har været slem i dag synes jeg... tror desværre ikke jeg er gravid endnu, tror først jeg har æl om nogle dage, har ikke mærket noget endnu nemlig!
Men kan da godt være jeg bare ikke kan mærke æl den her gang og at den sidder i skabet

Anmeld

3. juni 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

det startede med træthed i lørdags.. kvalmen startede i går, men har været slem i dag synes jeg... tror desværre ikke jeg er gravid endnu, tror først jeg har æl om nogle dage, har ikke mærket noget endnu nemlig!
Men kan da godt være jeg bare ikke kan mærke æl den her gang og at den sidder i skabet

Man har da lov at håbe, ikke ?

Anmeld

3. juni 2009

Pige2009

Jeg vil sige tirsdag...

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Smukkert skriver:

Man har da lov at håbe, ikke ?

jov.det gør jeg bestemt også! men under alle omstændigheder vil jeg smutte op og prøve at lave en baby nu
Man kan jo ikke øve sig for meget - har jeg hørt!
sov godt smukke

Anmeld

3. juni 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

jov.det gør jeg bestemt også! men under alle omstændigheder vil jeg smutte op og prøve at lave en baby nu
sov godt smukke

God fornøjelse

Nat nat

Anmeld

3. juni 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

sov godt smukke

Hvor er du bare sød - vil smutte op og prøve at lave en baby. Det er simpelthen kærlighed Håber det munder ud i et lille velskabt kærlighedsbarn så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.