hvor meget bruger i på tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. november 2012

helle85

hvor meget bruger i ca på tøj til jeres børn og hvor køber i det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

TeamRocket

Ca 1000kr pr barn om måneden. :-) vi køber en del h&m, og en del katvig, molo, hummel osv på lagersalg og tilbud.
Sko køber vi pt ofte synes jeg, de er begge inde i en vokse periode, kostede 1000kr for to par vinterstøvler i okt + de fik kondisko begge to i sep og det kostede vist 400 pr par. Vi køber steder som babysam, heppo, smartkids, h&m og på lagersalg.

Anmeld

13. november 2012

PernilleogLouis

På alm tøj ca 1000 pr måned - når der så skal købes sko, jakker, flyverdragt osv så er det oveni. 

Tøjet er som regel Hummel, koin, diesel, Tommy hilfiger, RL

Anmeld

13. november 2012

Kakao

Jeg ved det faktisk ikke helt, da det varierer rigtigt meget. Men jeg købte ca for 2000 kr. for et par mdr siden, da min datter voksede ud af størrelse 92. og for 1000 kr. her forleden til nogle fine kjoler og strømpebukser (da jeg mest havde købt bukser og bluser sidst).

Så nu regner jeg ikke med at hun har brug for nyt tøj før til foråret/sommer. Jeg er ikke typen der køber tøj hver eneste måned. Det gider jeg simpelthen ikke. Det er overhovedet heller ikke nødvendigt for nogen af os.

Jeg køber mange forskellige mærker. føtex/h&m/hummel/metoo/wheat osv.

Jeg kigger ikke efter mærket, men somme tider kan det være nødvendigt at købe de dyre mærker, da min datter er for slank til de fleste mærker. Det kan derfor godt være en udfordring bare at finde noget hun kan passe uden at hun fx taber bukserne eller bare svømmer i blusen. Så jeg er nødt til at gå i mange butikker for at finde noget hun kan passe

Så hvis det passer med at jeg køber for 3000 hvert halve år ca, så er det jo 500 kr om måneden. Men igen hvis hun stadig passer str 98 næste vinter, så går jeg jo ikke ud og bruger så mange penge på tøj.

Anmeld

13. november 2012

come2

helle85 skriver:

1000 kr pr måned på tøj - SHIT! :O

Anmeld

13. november 2012

Autostol.dk

helle85 skriver:

Hvis flyverdragt, sko, jakke osv ikke tæller med, bruger vi vel 250 kr pr. mdr til vores søn på 2½ år.

Vi køber for det meste Mads og Mette (mener jeg det hedder) og H&M, da tøjet har nogle flotte farver og tøjet sidder rigtig godt på drengen.

Vi køber meget sjældent de dyre mærker, da vi ikke går op i mærketøj, men finder vi noget, som er pænt så køber vi det (men ikke pga. mærket).

Anmeld

13. november 2012

Camilla..

Altså! Denne her månede har vi brugt ret mange penge. Da vi har købt en flyverdragt til 3000,- kroner. Samt 250,- hue 200,- luffer skibukser, 600,- kr osv!

Men, hvis vi tager overtøj fra.

Så tror jeg at jeg bruger mellem 500-1000,- per månede. Og måske lidt mere. Da jeg elsker at shoppe online til vores søn

- Her er det ofte hummel der bliver købt.

Anmeld

13. november 2012

Malthesmoar

200-500 ca pr 1-2md

Nettet og udsalg div steder

Det det altså oz de "gode" mærker

Miniature, CupCake, Hummel, H&M mv

Anmeld

13. november 2012

helle85

jeg havde overvejet at lægge 500 kr på en konto til tøj og gaver til børnene så vi altid havde råd til det nå de havde brug for det men kan godt se det nok er lavt sat nå det både er til overtøj,sko og støvle. vi få også nogen gange brugt tøj af min veninde, men ellers kan jeg godt lide at købe mærke tøj på udsalg.

Anmeld

13. november 2012

helle85

Kakao skriver:

Jeg ved det faktisk ikke helt, da det varierer rigtigt meget. Men jeg købte ca for 2000 kr. for et par mdr siden, da min datter voksede ud af størrelse 92. og for 1000 kr. her forleden til nogle fine kjoler og strømpebukser (da jeg mest havde købt bukser og bluser sidst).

Så nu regner jeg ikke med at hun har brug for nyt tøj før til foråret/sommer. Jeg er ikke typen der køber tøj hver eneste måned. Det gider jeg simpelthen ikke. Det er overhovedet heller ikke nødvendigt for nogen af os.

Jeg køber mange forskellige mærker. føtex/h&m/hummel/metoo/wheat osv.

Jeg kigger ikke efter mærket, men somme tider kan det være nødvendigt at købe de dyre mærker, da min datter er for slank til de fleste mærker. Det kan derfor godt være en udfordring bare at finde noget hun kan passe uden at hun fx taber bukserne eller bare svømmer i blusen. Så jeg er nødt til at gå i mange butikker for at finde noget hun kan passe

Så hvis det passer med at jeg køber for 3000 hvert halve år ca, så er det jo 500 kr om måneden. Men igen hvis hun stadig passer str 98 næste vinter, så går jeg jo ikke ud og bruger så mange penge på tøj.

jeg køber heller ikke tøj hver månede men som jeg har skrevet op over så ville jeg lægge et beløb til side hver månede hvis det kunne lade sig gører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.