Jeg ved det faktisk ikke helt, da det varierer rigtigt meget. Men jeg købte ca for 2000 kr. for et par mdr siden, da min datter voksede ud af størrelse 92. og for 1000 kr. her forleden til nogle fine kjoler og strømpebukser (da jeg mest havde købt bukser og bluser sidst).
Så nu regner jeg ikke med at hun har brug for nyt tøj før til foråret/sommer. Jeg er ikke typen der køber tøj hver eneste måned. Det gider jeg simpelthen ikke. Det er overhovedet heller ikke nødvendigt for nogen af os.
Jeg køber mange forskellige mærker. føtex/h&m/hummel/metoo/wheat osv.
Jeg kigger ikke efter mærket, men somme tider kan det være nødvendigt at købe de dyre mærker, da min datter er for slank til de fleste mærker. Det kan derfor godt være en udfordring bare at finde noget hun kan passe uden at hun fx taber bukserne eller bare svømmer i blusen. Så jeg er nødt til at gå i mange butikker for at finde noget hun kan passe 
Så hvis det passer med at jeg køber for 3000 hvert halve år ca, så er det jo 500 kr om måneden. Men igen hvis hun stadig passer str 98 næste vinter, så går jeg jo ikke ud og bruger så mange penge på tøj.
Anmeld