Jeg har lyste til at grave mig ned!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. november 2012

dukke

Hej piger først vil jeg lige sige undskyld for mit brok..

Jeg er lige stoppede i skole og er sygmeldt med bækkenløsning det eneste jeg rigtig kan holde til er at aflever Aksel i DP og så hjem på sofaen. Så har jeg rigtig mange plukveer og et bryst der køre sit eget liv pt. det løber hele tiden.

Aksel far og mig snakker ikke super godt sammen og skal til møde nr. 2 i STF til dec.

Så er jeg træt af at høre folk sige det er ikke en sygdom at være gravid - Nej det ved jeg sku godt det ikke er

Knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

TeamRocket

Åh min gud, jeg slår den næste ihjel der spørg mig "Hvor hårdt kan det være du har jo selv valgt det" DØØØØØØ! Jeg har fandme ikke bedt om hverken plukveer, bækkenløsning, halsbrand, ømme ømme ømme bryster, en baby der brækker mig op indefra og en lænd der smerter så jeg ikke kan holde andet ud end at koge mig selv under bruseren. Og så synes jeg alt stinker og kan end ikke kramme min mand uden at få kvalme. Jeg sover 16 timer i døgnet og er træt og trist de andre 8. Fødslen vil jo føles som en lettelse samlignet med dette.
Vi er en del der godt kan følge dig. Jeg har 4 uger endnu og begynder så småt at tvivle på min egen overlevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.