Vil bare lige fortælle hvor meget jeg elsker min forlovede og hvor meget han betyder for mig <3
Da vi for snart 3 år siden begyndte at være kærester var jeg ramt af en alvorlig depression, men til trods for den valgte han at give vores forhold en chance, hvilket betød og stadig betyder rigtig meget for mig
Vi stødte hurtigt ind i modgang og nogle ret hårde og afgørende valg der skulle traffes.. Han drak en årgang for meget og gav ham et ultimatum om at det enten var øllerne eller også var det mig, og valget faldt meget prompte på mig og vi tog kampen sammen 
Kort efter stod vi pludselig og var gravide mod alle odds, og endnu et valg skulle traffes hvilket bestemt ikke var nemt da vi ville noget forskelligt, han valgte dog igen at blive ved os og stå ved sit ansvar..
Så opstod der en masse grimme rygter og hans eks begyndte at spøge i vores hverdag igen, ligesom hun havde gjort i starten af vores forhold.. Vi flyttede sammen og flyttede nogle måneder efter i en større lejlighed. Vores søn kom til verden og starten på hans liv og vores start som forældre var bestemt ikke let, vi løb hele tiden panden mod muren, og han stod virkelig model til rigtig mange ting, ligesom jeg gjorde med ham..
Jeg blev igen ramt af en depression, og vi blev gravide tiltrods for prævention, vi stod pludselig med et barn på 5 mdr og et forhold der kun var 1 år og nogle måneder gammelt og skulle tage stilling igen, det nåede vi dog ikke før skæbnen var afgjort og jeg skulle have en medicinsk abort grundet graviditet udenfor livmoderen - vi lukkede begge fuldstændig i her og ALT kørte skævt, han dummede sig på en ikke så dum måde igen..
Vi flyttede fra hinanden, men havde nogle enklte hyggelige stunder der førte til endnu en graviditet igen trods prævention og denne blev også afbrudt, vi fik dog snakket nogle ting igennem, som var banebrydende..
Da vi havde boet fra hinanden nogle måneder, blev vi enige om at sammen skulle vi være og vi skulle bo sammen, og så måtte vi få det til at fungere 
Vi har nu snart boet sammen for 2. gang i et år og lige rundt hjørnet venter vores 3 års dag og velkomsten af lillebror 
Vores forhold er langt fra langt, men vi har oplevet rigtig mange ting på rigtig kort tid, vi har skulle traffe nogle valg som ikke altid har været de mest optimale at stå med
Vi har skulle ligge øre og krop til rigtig mange meninger, holdninger, rygter osv.
Men aldrig har vores hjerter nogensinde været i tvivl om at vi har fundet den rette i hinanden, vi har fået løst alle vores problemer både med og uden hjælp og vi kan idag med oprigtighed i stemmen sige at vi elsker hinanden i medgang og modgang - for andet har vi ikke mødt 
Jeg elsker min forlovede og faderen til mine børn, fordi han tog mig som jeg var, altid har stået ved min side og har fundet sig i rigtig mange ting. Jeg elsker ham fordi han har opfyldt min allerstørste drøm jeg ikke troede var muligt. Jeg elsker ham fordi han elsker mig for at være mig og fordi han påtrods af mine sure opstød kan kigge mig dybt i øjne og sige han elsker mig også midt i et skænderi. Jeg elsker ham fordi han er ham og fordi han fuldender hele billedet