what to do i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Lone_mor

modesty skriver:

Julemarkedet på Christiania kunne være en idé. Så kan I både få set Christiania og evt. få købt lidt med hjem. Det er ret hyggeligt.

https://www.facebook.com/pages/Christiania-Julemarked/161131133917876

Jule nips eller hash

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Ka+Ma=Be

Lone_mor skriver:

VI skal derover i december Vi skal helt sikkert i tivoli og på lidt sightseeing. 

Prisen er lidt ligegyldig i forhold til mad da det er oplevelsen der er afgørende.

Hvis prisen er overflødig kan jeg stærkt anbefale "il peccato" på Axeltorv (ikke langt fra tivoli) Det er en super lækker italiansk restaurant. Vil dog også anbefale jer at købe en smartboks da man sparer en del penge (Så er menuen dog fastlagt)
Ellers er der også en del lækre restaurenter på Halmtorvet (ikke langt fra hovedbanegården), hvor man både kan få italiansk, indisk, thailandsk etc.

Jeg ville holde mig fra de fleste restauranter i selve tivoli Har SÅ mange dårlige oplevelser, desværre.

Anmeld

12. november 2012

Lone_mor

Ka+Ma=Be skriver:

Hvis prisen er overflødig kan jeg stærkt anbefale "il peccato" på Axeltorv (ikke langt fra tivoli) Det er en super lækker italiansk restaurant. Vil dog også anbefale jer at købe en smartboks da man sparer en del penge (Så er menuen dog fastlagt)
Ellers er der også en del lækre restaurenter på Halmtorvet (ikke langt fra hovedbanegården), hvor man både kan få italiansk, indisk, thailandsk etc.

Jeg ville holde mig fra de fleste restauranter i selve tivoli Har SÅ mange dårlige oplevelser, desværre.

Den italienske ser super hyggelig ud det tror jeg vi skal prøve.

Anmeld

12. november 2012

Ka+Ma=Be

Lone_mor skriver:

Den italienske ser super hyggelig ud det tror jeg vi skal prøve.

Det er den bestemt også! og MEGA lækker mad

Anmeld

12. november 2012

Lone_mor

Ka+Ma=Be skriver:

Det er den bestemt også! og MEGA lækker mad

Ved du om de har menuer? f.eks. 3-retters. Kan ikke se det på deres hjemmeside.

Anmeld

12. november 2012

Ka+Ma=Be

Lone_mor skriver:

Ved du om de har menuer? f.eks. 3-retters. Kan ikke se det på deres hjemmeside.

Vi fik en 3-retters menu. Ved dog ikke om det var fordi vi havde en smartboks  Ved ikke om man ellers skal sammensætte selv.

Anmeld

12. november 2012

Lise

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg + familie var inde og spise på Madklubben i Tivoli her for et par uger siden. Maden var fantastisk, betjeningen var god, hurtig og meget smilende og prisen var ikke særlig høj  Det var en rigtig god oplevelse!   (har dog også hørt om nogen der har oplevet mindre god betjening derinde)

Anmeld

12. november 2012

Ka+Ma=Be

Lise skriver:

Jeg + familie var inde og spise på Madklubben i Tivoli her for et par uger siden. Maden var fantastisk, betjeningen var god, hurtig og meget smilende og prisen var ikke særlig høj  Det var en rigtig god oplevelse!   (har dog også hørt om nogen der har oplevet mindre god betjening derinde)

Madklubben har jeg også kun hørt godt om! Jeg har ikke selv spist der (det er ikke lige min type mad .)

Men mange af dem jeg har prøvet, har jeg desværre ikke så gode oplevelser med Det er mit indtryk at de slækker på mange ting fordi beliggenheden giver dem kunder.

(her mener jeg dog heller ikke de restauranter man kan komme ind i udenfra tivoli såsom WaggaMamma (NAMMENAM) og Hercegovina)

Anmeld

13. november 2012

modesty

Lone_mor skriver:

Jule nips eller hash

Heh, tja, det er vel smag og behag. Jeg mente nu julenips. 

Anmeld

13. november 2012

modesty

Restaurantmæssigt er jeg glad for Pastis. Samme priser, men et niveau over Madklubbens og Cofocos restauranter, som ellers er meget populære i den prisklasse. Man får virkelig meget for pengene i deres 3-retters menu.

http://bistro-pastis.dk/

I kan også satse og prøve  http://www.earlybird.dk/ hvor man kan få gode rabatter ved at bestille bord samme dag. I dag ville jeg f.eks både kunne anbefale Kung Fu Izakaya, Fru Heiberg, Dag H og Spicylicious, så det er nogle helt OK restauranter de kører med derinde (og en del af de andre har jeg ikke prøvet, så de kan også være gode).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.