ihhh hvor typisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. november 2012

BigHope13

Hej piger nu mangler jeg lige lidt råd.

Sagen er den at jeg har gået ved en gyn som jeg har været rigtig ked af og nu jeg så blevet henvist til en ny som jeg allerede skal hen til her på onsdag efter blot 14dages ventetid. Og har egentlig gået og glædet mig til en ny start (ved jeg har pco men den gamle gyn vil ikke hjælpe pga overvægt) vi har fået at vide jeg skal undersøges og min kæreste skal have en sædprøve med.

Min cyklus har været ret uregelmæssig de sidste mdr og selvfølgelig så er mens lige dukket op her til aften.
Hvad gør man så??
Skal man ringe til gynækolog og sige det?? Eller skal man bare komme til den tid man nu har??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Hullabullabulla

BigBabyWish12 skriver:

Hej piger nu mangler jeg lige lidt råd.

Sagen er den at jeg har gået ved en gyn som jeg har været rigtig ked af og nu jeg så blevet henvist til en ny som jeg allerede skal hen til her på onsdag efter blot 14dages ventetid. Og har egentlig gået og glædet mig til en ny start (ved jeg har pco men den gamle gyn vil ikke hjælpe pga overvægt) vi har fået at vide jeg skal undersøges og min kæreste skal have en sædprøve med.

Min cyklus har været ret uregelmæssig de sidste mdr og selvfølgelig så er mens lige dukket op her til aften.
Hvad gør man så??
Skal man ringe til gynækolog og sige det?? Eller skal man bare komme til den tid man nu har??

Ville ringe og høre i morgen - men kvinden skal have taget blodprøver på 2. eller 3. cyklusdag - så det kan vel ikke passe bedre tænker jeg?

Anmeld

12. november 2012

BigHope13

Britt88 skriver:

Ville ringe og høre i morgen - men kvinden skal have taget blodprøver på 2. eller 3. cyklusdag - så det kan vel ikke passe bedre tænker jeg?

Ja det må jeg nok hellere lige gøre, øv vil blive så skuffet hvis vores møde skal rykkes. Hvad kan det være der skal tages blodprøve der?
og tak for svar

Anmeld

12. november 2012

Lisbeth1985

Jeg ville ringe!

Anmeld

13. november 2012

BigHope13

Update,
jeg fik ringet i morges og fik en ny tid til på mandag. hun blev lidt tavs i røret da jeg sagde jeg bløde nu og skulle lige vide hvor mange dage jeg plejer at bløde. Så svarede jeg hende og ja hun sagde så skulle vi komme ind på mandag, for så kan vi nå at sætte en hel masse igang. Ihhh hvor er jeg altså spændt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.