Er det tegn på abort? lidt ulækkert.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg testede positiv den 11/11, og skal have taget blodprøve imogen.

Men altså manden og jeg har lige hygget, og bagefter blødte jeg lidt tyndt rødt blod plus der kom en masse brune klumper (måske størknet blod?) Der var også et par klumper crinone (kan ikke huske hvordan det staves) med lidt brunt omkring sig.

Er det tegn på abort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg testede positiv den 11/11, og skal have taget blodprøve imogen.

Men altså manden og jeg har lige hygget, og bagefter blødte jeg lidt tyndt rødt blod plus der kom en masse brune klumper (måske størknet blod?) Der var også et par klumper crinone (kan ikke huske hvordan det staves) med lidt brunt omkring sig.

Er det tegn på abort 

Jeg startede med at bløde lidt og så tog det til og blev ligeså kraftig som mens.

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg startede med at bløde lidt og så tog det til og blev ligeså kraftig som mens.

Altså abort 

Anmeld

12. november 2012

come2

Anonym skriver:

Altså abort 

Ja spontan abort.

Anmeld

12. november 2012

Lisbeth1985

Det kan desværre godt lyde som en bio:-( Men heldigvis er håbet ikke ude før efter blodprøven. Jeg krydser fingre for jer! Kram fra Lisbeth

Anmeld

12. november 2012

Miss BananaHammock

Jeg kender desværre ikke så meget til bio'er - men jeg har hørt/læst at man sagtens kan bløde ved samleje - dog burde det være udelukket frisk blod tænker jeg, da det jo ikke har nået at sidde og bliver gammelt. Men crionen kan også godt komme ud i klumper - da der jo sidder rester tilbage efter behandlingen. for det bare er crione!

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Det kan desværre godt lyde som en bio:-( Men heldigvis er håbet ikke ude før efter blodprøven. Jeg krydser fingre for jer! Kram fra Lisbeth

tak 

Men øv var lige så glad.  Det er første gang i 1 år og 9 mdr vi har fået en positiv test.

Kan det have noget med sexen at gøre? Altså kan den være skyld i det?

Anmeld

13. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

tak 

Men øv var lige så glad.  Det er første gang i 1 år og 9 mdr vi har fået en positiv test.

Kan det have noget med sexen at gøre? Altså kan den være skyld i det?

Bløder du stadig?

Anmeld

13. november 2012

henh01

Jeg har hørt at ens slimhinder er tørrer og derfor kan man godt risikerer at bløde ved samleje.
Men prøv at ring til din læge og blive sendt til en scanning.

for at alt er okay

Anmeld

13. november 2012

M!

^^ En scanning viser desværre ikke rigtig så meget allerede.. 

Det er en blodprøve der skal vise om der er hcg i kroppen, og så skal hun ha' taget en ny efter et par dage..  

Bløder du stadig? 

Slimhinderne i skeden er utrolig sarte så tidligt i graviditeten, så det kan være et af dem er sprunget.. 

Hvis det er brunt blod, så er det gammelt blod - og det kan sagtens ha' siddet og gemt sig længe.. 

Håber på det bedste! Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.