Astmatisk bronkitis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Babydreams

Min søn på 8 mdr, har fået astmatisk bronkitis, vi har idag været ved lige, og han har nu fået maske.
Hvornår kan man mærke en bedring?
Har i nogle gode råd, til hvad jeg kan gøre mere, da han ikke får det særlig meget søvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Luft grundigt ud i hjemmet - gerne flere gange om dagen. Jeg har selv en datter med astmatisk bronkitis, og jeg tror der gik 3-4 dage, så hostede hun slet ikke så galt mere.

Glemmer man masken i 1-2 dage, kan man hurtigt mærke på de små igen, at de har behov for den.

Har ikke lige flere råd i ærmet,

Anmeld

12. november 2012

Babydreams

rikkeregnbue skriver:

Luft grundigt ud i hjemmet - gerne flere gange om dagen. Jeg har selv en datter med astmatisk bronkitis, og jeg tror der gik 3-4 dage, så hostede hun slet ikke så galt mere.

Glemmer man masken i 1-2 dage, kan man hurtigt mærke på de små igen, at de har behov for den.

Har ikke lige flere råd i ærmet,

Tusind tak for rådet, men når man nu lufter Ud, skal man så ikke være OBS på at de ikke bliver kolde?

Anmeld

12. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

RikkeRasmussen skriver:

Tusind tak for rådet, men når man nu lufter Ud, skal man så ikke være OBS på at de ikke bliver kolde?

Jo, selvfølgelig - det skal man jo altid  Jeg tænkte ikke lige over, at din måske ikke går i DP.

Somregl lufter jeg ud når pigen herhjemme er sendt af sted. Lige før hun kommer hjem, og så inden sengetid igen.

Men ellers kan du jo lufte ud på hans/jeres værelse om morgenen når i er stået op - og så lukke det 10 min efter igen. Og i køkkenet når I ikke er der. Og når din søn sover til middag, kunne du jo lufte ud i stuen.

Luft ud i de rum i ikke er i. Så skal man heller ikke tænke så galt over at de bliver kolde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.