Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Luft grundigt ud i hjemmet - gerne flere gange om dagen. Jeg har selv en datter med astmatisk bronkitis, og jeg tror der gik 3-4 dage, så hostede hun slet ikke så galt mere.
Glemmer man masken i 1-2 dage, kan man hurtigt mærke på de små igen, at de har behov for den.
Har ikke lige flere råd i ærmet,
rikkeregnbue skriver: Luft grundigt ud i hjemmet - gerne flere gange om dagen. Jeg har selv en datter med astmatisk bronkitis, og jeg tror der gik 3-4 dage, så hostede hun slet ikke så galt mere. Glemmer man masken i 1-2 dage, kan man hurtigt mærke på de små igen, at de har behov for den. Har ikke lige flere råd i ærmet,
RikkeRasmussen skriver: Tusind tak for rådet, men når man nu lufter Ud, skal man så ikke være OBS på at de ikke bliver kolde?
Tusind tak for rådet, men når man nu lufter Ud, skal man så ikke være OBS på at de ikke bliver kolde?
Jo, selvfølgelig - det skal man jo altid Jeg tænkte ikke lige over, at din måske ikke går i DP.
Somregl lufter jeg ud når pigen herhjemme er sendt af sted. Lige før hun kommer hjem, og så inden sengetid igen.
Men ellers kan du jo lufte ud på hans/jeres værelse om morgenen når i er stået op - og så lukke det 10 min efter igen. Og i køkkenet når I ikke er der. Og når din søn sover til middag, kunne du jo lufte ud i stuen.
Luft ud i de rum i ikke er i. Så skal man heller ikke tænke så galt over at de bliver kolde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128