Jeg har et familie medlem meget nær på mig, som er så dårlig at hun har været indlagt i 5 uger på Køge sygehus, men man vælger alligvel at sende hende hjem .!
Problemet er at hun er en kvinde på 82, hun ilter sit blod forkert, har hul på hjerteklapperne, har en udposning på hovedpulsåren og skal have en by-pass operation. Men nu er hun så svækket og dårlig efter indlæggelse at man ikke ved om operation bliver en mulighed.
hun ville gerne på en aflastningsplads i Haslev nede i noget der hedder Frederiksgade, men det har kommunen valgt at afslå . Grunden er uvis ! Nu har visitatoren været ind over og det er valgt at hun skal hjem igen, dog med hjemmepleje .
Hun er bange for at være alene, grundet hende fortid med sygdommen, men har ellers altid klaret sig selv .
Jeg syntes det er for dårligt at man ikke kan komme på en aflastningsplads når man som borger har betalt skat i så mange år !
Nogle ideer ? Hvad skal vi stille op ? Jeg er helt igennem rasende! Håber i vil ku sætte jer ind i situationen !

Anmeld