Ærteposer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.763 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Anja82

Hjemmelavede ærteposer behøver de have en bestemt vægt og størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ka lave dem, lige som du syntes passer til dig!! Jeg ville nok lave dem i en dobbelt pose, sådan at hvis der går hul, er der ik ærter over alt! Vh stine

Anmeld

14. november 2012

Anja82

StineW79 skriver:

Du ka lave dem, lige som du syntes passer til dig!! Jeg ville nok lave dem i en dobbelt pose, sådan at hvis der går hul, er der ik ærter over alt! Vh stine

Det var da bare en rigtig god ide  Tror jeg skal låne min mors symaskine og under kyndig vejledning selv lave dem 

Anmeld

14. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Privatdagplejen-mariemarolle.dk skriver:

Det var da bare en rigtig god ide  Tror jeg skal låne min mors symaskine og under kyndig vejledning selv lave dem 

Ja ik  Rigtig god fornøjelse med det! Vh stine

Anmeld

15. november 2012

Skouboe

Og lav dem så den yderste pose kan tages af og vaskes... det vil du takke dig selv for senere...

Anmeld

15. november 2012

kesuh

Nu hvor vi er ved dem.. Hvad var det nu man brugte dem til da man var lille Det har jeg da fuldstændig glemt..

Anmeld

15. november 2012

ESV

Privatdagplejen-mariemarolle.dk skriver:

Hjemmelavede ærteposer behøver de have en bestemt vægt og størrelse?

Undskyl men hvad er en ærtepose?

Anmeld

16. november 2012

Skouboe

ESV skriver:

Undskyl men hvad er en ærtepose?

Det er små stofposer ca 1/3 fyldt med fx kikærter (deraf navnet), hvedekerner, ris eller lignende. De er super at lege med for ungerne fx kan man lægge dem på hovedet og øve sig i at uden de falder ned. Mindre børn elsker at putte dem i ting og tage dem ud igen, eller samle dem sammen. De er et fantastisk alsidigt legetøj der er nemt og billige at lave og som ungerne elsker.

Anmeld

16. november 2012

ESV

Skouboe skriver:

Det er små stofposer ca 1/3 fyldt med fx kikærter (deraf navnet), hvedekerner, ris eller lignende. De er super at lege med for ungerne fx kan man lægge dem på hovedet og øve sig i at uden de falder ned. Mindre børn elsker at putte dem i ting og tage dem ud igen, eller samle dem sammen. De er et fantastisk alsidigt legetøj der er nemt og billige at lave og som ungerne elsker.

Nårhhhh det er dem.. Tak

Anmeld

17. november 2012

kesuh

Kan man stadig købe dem egentlig? Eller skal man selv lave dem nu om stunder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.