bryst betændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2012

mortilnoahogmelina

Jeg er virkelig bange for jeg har fået bryst betændelse ..

JEg har så ondt i mit ene bryst har det som om jeg skal være syg , Jeg fryser og er bare ved siden af mig selv .. Jeg har ligesom sådan nogen knuder i brystet .

Nogen som har prøvede det og vil fortælle om det ?? Og hvad man evt gør ?

Jeg vil blive vildt ked af at måtte droppe amningen da den endelig fungere den her gang gjorder den ikke første gang ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Isabella_mor

det er meget almindeligt at få influenzasymptomer når man har brystbetændelse... 

du bliver nødt til at gå til lægen så du kan få et recept på pincilin. og så varme bade hvor du massere en masse... 

Der er en bivirkning ved det og det er luft i maven hos dig og baby, så hvis det er er det også en god ide at købe mylicon når du alligevel er på apoteket, det hjælper maven med at slå luften i stykker så det er lettere for baby at komme af med det.

min nabovenninde er selv turen igennem nu og hendes lille pige er ret ulykkelig over alt det luft hun har i maven..

god bedring.. 

Anmeld

12. november 2012

mortilnoahogmelina

Isabella_mor skriver:

det er meget almindeligt at få influenzasymptomer når man har brystbetændelse... 

du bliver nødt til at gå til lægen så du kan få et recept på pincilin. og så varme bade hvor du massere en masse... 

Der er en bivirkning ved det og det er luft i maven hos dig og baby, så hvis det er er det også en god ide at købe mylicon når du alligevel er på apoteket, det hjælper maven med at slå luften i stykker så det er lettere for baby at komme af med det.

min nabovenninde er selv turen igennem nu og hendes lille pige er ret ulykkelig over alt det luft hun har i maven..

god bedring.. 

Det er så meget min store frygt at min lille pige bliver påvirket af det . nu går det endelig lige så fantastisk godt med hende. Hun er aldrig ked kun når hun er sulten .

Årh jeg må kontakte lægen i morgen bliver mere og mere overbevist om at det er det Jeg har . Har det rigtig øv , kan slet ikke overskue noget ønsker bare at ligge ned og sove hele tiden . Men det er sku svært ved en bette og med en dreng på 2 med krudt bag i ..

Anmeld

12. november 2012

Isabella_mor

Mortil2tiloktober skriver:

Det er så meget min store frygt at min lille pige bliver påvirket af det . nu går det endelig lige så fantastisk godt med hende. Hun er aldrig ked kun når hun er sulten .

Årh jeg må kontakte lægen i morgen bliver mere og mere overbevist om at det er det Jeg har . Har det rigtig øv , kan slet ikke overskue noget ønsker bare at ligge ned og sove hele tiden . Men det er sku svært ved en bette og med en dreng på 2 med krudt bag i ..

ja men det er også kun en bivirkning, og der er det jo ikke sikkert at han få den bivirkning...

Men du må hellere massere dit bryst. smør babyolie på og så bare masser, og når du har fået lettet trykket så passer det måske med at du skal amme,, du kan være heldig at få det til at gå i sig selv, men det er helt sikkert ubehageligt at have, så hvis det bliver MEGET slemt, og du bliver syg, så er det bedst at du får noget pincilin..

og hvis du allerede har influenza symptomer, så er det måske bedst at tage til vagtlægen i aften... 

Anmeld

12. november 2012

TaAsJu

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg er virkelig bange for jeg har fået bryst betændelse ..

JEg har så ondt i mit ene bryst har det som om jeg skal være syg , Jeg fryser og er bare ved siden af mig selv .. Jeg har ligesom sådan nogen knuder i brystet .

Nogen som har prøvede det og vil fortælle om det ?? Og hvad man evt gør ?

Jeg vil blive vildt ked af at måtte droppe amningen da den endelig fungere den her gang gjorder den ikke første gang ..

Ville ikke ønske for min værste fjende og have brystbetændelse..  Det gør så meget nuller naller. Og det du beskriver var lige sådan jeg havde det.. Ring til vagtlægen så du kan blive kigget på og måske starte op på pencilin hvis det er slemt.. 

Og som en anden skriver hold dine bryster varme hele tiden, jeg havde uldindlæg på hele tiden... I bad med dig og maseger (staves) under det varme vand med baby olie så er det lidt letter. Du skal have løsnet kunderne og det gør så ondt.. 

Min datter var upåvirket af det og håber at din bebs også slipper for mavepine som jeg også har hørt det kan give..

Rigtig god bedring til dig og husk at holde dem varme

Anmeld

12. november 2012

Annette A

Hvordan ser dit bryst ud? Ømt, høvet, andet? Kunne jo godt lyde som om det er brystbetændelse. Jeg fik det afværget det sidst ved at massere dem ganske meget for at løsne mælkeknuderne op og lave varme omslag. Sad og masserede dem hele aften selvom det gjrode ondt. Dagen efter var de helt normale igen og de var altså voldsomt hævet, ømme og helt røde over det hele da det var værst. Men ved jo ikke hvor længe du har haft det sådan og ja hvis du får feber, så er det måske lidt sent at afværge det. Men kan da kun anbefale at du forsøger og ja det er bare så ubehageligt at få sig sådan en omgang. God bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.