lottepigen12 skriver:
Hej piger.
Jeg har et spørgsmål som jeg er sikker på i kan hjælpe mig med.
Mig og min kæreste vil gerne have nummer 2. vi har en datter på 13 mdr. og vi var også igang med projekt baby nr. 2 men så er der jo det med den gratis vaccine man kan få mod livmoderhalskræft som jeg så har overvejet at få da jeg ligger inden for grænsen for at kunne få den gratis . det tog os 14 mdr at blive gravid med vores datter og kan ikke helt finde ud af om jeg skal tage imod tilbudet og så udskyde det hele med ny baby med 1/2 år det er vel det mest fornuftige men havde lige sat mig op til at vi skulle lave en lillebror eller søster. Hvad syntes i?
Hilsen Charlotte.
Jeg tror, at jeg ville fortsætte PB, og så få vaccinerne i de dage, hvor man har mens. Dvs. tage én vaccine af gangen, og se, hvad der sker.. Der er jo ingen risiko ved at få den under PB, hvis man får den tilpas tidligt i cyklus - og skulle du være uheldig at der igen går længe før de to streger dukker op, så når du at gøre programmet færdigt (uden at føle du spilder tiden) og når du det ikke, ja, så må du jo starte forfra/få resten af vaccinerne bagefter..
Held og lykke uanset hvad du/I beslutter.. 
Anmeld