Aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Holbæktrunten

Lasange med masser af grøntsager i. Kan ikke så godt lide den sødme gulerødder har tendens til at give kødsovs, men hvis de rives fint og man presser så meget væde som muligt ud af dem, så søder de ikke så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

LouiseRH

Vi skal have minestrone suppe med flutes

Anmeld

12. november 2012

Victoria2013

lisesp83 skriver:

Lyder spændende

Er sikker på det nok skal blive lækkert. Vi får nok wokmad en gang om ugen, men syns meget vi kører rundt i de samme typer retter med de samme krydderier. Så nu skal der prøves en ny ret

Anmeld

12. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
lisesp83 skriver:

Uhm tarteletter.

Har aldrig lavet det selv, og nægter at købe det på dåse.

Det er også kun anden gang jeg prøver det og det er mega nemt!! 

Put lidt smør i en gryde, bland op med mel, så det bliver en lille bolle. Åben en dåse asparegs og hæld væden i gryden, mens du pisker, så melbollen bliver opløst. Når bollen er opløst tilsætter du mælk, til du har en jævn tyk sovs. Så putter du aspargsene i sammen med noget kogt kyllinge bryst i stykker, eller hvis du har lavet kyllng dagen før i ovnen, så bruger du bare kødet fra den. Smag til med salt og peber. Færdig! Vh stine

Anmeld

12. november 2012

Mivsen

Vi skal have kartoffelmos med millionbøf og grønsager

Anmeld

12. november 2012

Ayasmor

Her står den på fadkylling http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=8784

Igår fik vi damelår med ris og dressing lavet på græsk yoghurt

Anmeld

12. november 2012

lucas<3

lisesp83 skriver:

Hvad skal der serveres hos jer i aften?

jeg er alene fordi min søn er over ved sin far.

så min mor var så sød og købe noget nemt til mig..

så det er sådan en jensens bøfgryde tror jeg det hedder og så skal der bare ris til...

Anmeld

14. november 2012

lisesp83

StineW79 skriver:

Det er også kun anden gang jeg prøver det og det er mega nemt!! 

Put lidt smør i en gryde, bland op med mel, så det bliver en lille bolle. Åben en dåse asparegs og hæld væden i gryden, mens du pisker, så melbollen bliver opløst. Når bollen er opløst tilsætter du mælk, til du har en jævn tyk sovs. Så putter du aspargsene i sammen med noget kogt kyllinge bryst i stykker, eller hvis du har lavet kyllng dagen før i ovnen, så bruger du bare kødet fra den. Smag til med salt og peber. Færdig! Vh stine

Tusind tak

Det skal helt klart prøves

Anmeld

14. november 2012

B&J

vi skal have forloren hare

Anmeld

14. november 2012

henh01

Vi skulle egentlig have spagettig/kødsauce - den store er syg og jeg selv har hovedpine, men jeg har vildt meget lyst til hjemmelavet burger, så mon ikke jeg lige ændrer lidt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.