Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften siger det har jeg brug for sådan noget papir til tallerkner, etc. eftersom jeg ikke længere får aviser.
Har dog ingen anelse om hvor man kan købe det - Bilka, Jem&Fix?
Alt det jeg kan finde på nettet er virkeligt dyrt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Odense92 skriver: Ja, som overskriften siger det har jeg brug for sådan noget papir til tallerkner, etc. eftersom jeg ikke længere får aviser. Har dog ingen anelse om hvor man kan købe det - Bilka, Jem&Fix? Alt det jeg kan finde på nettet er virkeligt dyrt.
Jeg vil anbefale boble-plast - det gør at flyttekasserne ikke bliver så tunge..
http://www.google.dk/#hl=da&sclient=psy-ab&q=silkepapir+til+flytning&oq=silkepapi&gs_l=hp.1.2.0l4.0.0.1.405.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.dwU4bUc3pKE&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=7109bdcb161c7855&bpcl=38093640&biw=1904&bih=947
Jeg vil anbefale at de første 10-20 tallerkener du har, der pakker du bare viskestykker rundt om. Alt efter hvor mange du har, det sparer lidt på alt det skide papire
Malthesmoar skriver: http://www.google.dk/#hl=da&sclient=psy-ab&q=silkepapir+til+flytning&oq=silkepapi&gs_l=hp.1.2.0l4.0.0.1.405.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.dwU4bUc3pKE&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=7109bdcb161c7855&bpcl=38093640&biw=1904&bih=947
Jeg har skam kigget på Google (:
Problemet er bare at hvis jeg skal have det sendt skal jeg betale endnu mere, og har desuden brug for det meget snart.
Men tak (:
rikkeregnbue skriver: Jeg vil anbefale at de første 10-20 tallerkener du har, der pakker du bare viskestykker rundt om. Alt efter hvor mange du har, det sparer lidt på alt det skide papire
Lyder som en meget god idé.
Desværre er jeg sådan en person, der godt kan lide at gå i Ikea så har vidst lidt for mange skrøbelige ting til de få viskestykker jeg ejer
Takker for rådet.
Mussen2 skriver: Jeg ville bruge en skumklud mellem tallerknerne
Jeg ville bruge en skumklud mellem tallerknerne
De er i hvert fald en del billigere end hvad jeg har kunne finde at indpakningspapir, det havde jeg ikke tænkt så meget over, men det kan udmærket bruges
Det fungerer vel også til små dimser hvis man bare taper det rundt om.
Takker (:
Odense92 skriver: Lyder som en meget god idé. Desværre er jeg sådan en person, der godt kan lide at gå i Ikea så har vidst lidt for mange skrøbelige ting til de få viskestykker jeg ejer Takker for rådet.
Haha Ikea er også rar
Vi flyttede i maj. 50 flyttekasser ca. Pakkede ikke en eneste ting ind. Intet gik i stykker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128