Crinonens skyld, eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. november 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger

Jeg døjer med at det nogle gange føles som om jeg har tisset lidt i bukserne, fordi min trusser er våde. Men er nået frem til at det må være noget helt gennesigtigt og helt vandigt udflåd. Nogle gange føles det også som om mens er kommet, men det er den ikke.

Jeg skal have taget bp på Fredag.. Kan det være crinonens skyld??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Hej Piger

Jeg døjer med at det nogle gange føles som om jeg har tisset lidt i bukserne, fordi min trusser er våde. Men er nået frem til at det må være noget helt gennesigtigt og helt vandigt udflåd. Nogle gange føles det også som om mens er kommet, men det er den ikke.

Ja det kan det, crinone danner ekstra udflåd, sådan helt vandigt. Så det er normalt. for en god bp

Anmeld

12. november 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Ja det kan det, crinone danner ekstra udflåd, sådan helt vandigt. Så det er normalt. for en god bp

Okay, jeg har nemlig ikke rigtig andet end det der er helt vandet

Anmeld

12. november 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Okay, jeg har nemlig ikke rigtig andet end det der er helt vandet

Det er meget normalt, har begge gange haft følelsen af at man tisser lidt i bukserne og det gør jeg altså ikke

Anmeld

12. november 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Det er meget normalt, har begge gange haft følelsen af at man tisser lidt i bukserne og det gør jeg altså ikke

Lige nøjagtigt.. Det kan være lidt ubehageligt.. Især når man så først tror det er mens der er kommet..

Anmeld

12. november 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Lige nøjagtigt.. Det kan være lidt ubehageligt.. Især når man så først tror det er mens der er kommet..

Nej det er ikke spor sjovt, men man over analyserer også sin korps tegn hele tiden når man venter på bp. Det er så hårdt.

Anmeld

12. november 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Nej det er ikke spor sjovt, men man over analyserer også sin korps tegn hele tiden når man venter på bp. Det er så hårdt.

Jeg syens egentlig ikke jeg gør det så meget, udover jeg tænker nåååå, NU er mens på vej.. Jeg mærker ikke så meget andet/nyt end hvad jeg synes jeg plejer op til mens..

Anmeld

12. november 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg syens egentlig ikke jeg gør det så meget, udover jeg tænker nåååå, NU er mens på vej.. Jeg mærker ikke så meget andet/nyt end hvad jeg synes jeg plejer op til mens..

Ok men det er jo også træls nok. Jeg kan bare mærke nu i min pause at man tænkte alt for meget mens man var i behandling.

Anmeld

12. november 2012

Musse21

**Ønskebabyen skriver:

Hej Piger

Har taget crinone siden aug og så til starten af november hvor jeg var 12 uger henne.

Og ja det er crinonens skyld.. Jeg var nødt til at gå med trusse indlæg i alle 12 uger

Men hvad gør man ikke for en kommende baby

Anmeld

12. november 2012

**Ønskebabyen

Musse21 skriver:

Har taget crinone siden aug og så til starten af november hvor jeg var 12 uger henne.

Og ja det er crinonens skyld.. Jeg var nødt til at gå med trusse indlæg i alle 12 uger

Men hvad gør man ikke for en kommende baby

Jeg går også med trusseindlæg hver dag nu.. :-) men det gør jeg GERNE i 12 uger endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.