hm tør ikke håbe er så forviret :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

havde en sa den 13/10 og nu går jeg bare og venter på min mins som jeg regnerde med at få idag men ingen tegn på det men den kan self have rygget sig

jeg får konstant kvalme hver gang jeg spiser eller drikker noget siste uge kastede jeg op 3gange tror det var mandag tirsdag og onsdag hver gang efter aftens mad og så får jeg ellers kvame hver dag både efter morgen mad middagsmad og aftenmad får det tit sådan efter jeg har spist vis jeg bevæger mig for meget skal jeg kaste op og spiser ikke så meget som jeg plejer for er bange for at kaste op . jeg vågnede tidlig til morges med kvalme osse 

jeg får osse sådan nogle jag i underlivet en gang i mellen både i højre og venstre side det skifter lidt men det føles ikke som mins smerter 

så er meget forviret ved slet ikke hvad jeg skal tænke eller tro  nogle her inde der har prøvet det samme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

anna111

men kvalmen kan vel osse bare være psykisk nu hvor jeg har det lidt svært for tiden 

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Anna111 skriver:

havde en sa den 13/10 og nu går jeg bare og venter på min mins som jeg regnerde med at få idag men ingen tegn på det men den kan self have rygget sig

jeg får konstant kvalme hver gang jeg spiser eller drikker noget siste uge kastede jeg op 3gange tror det var mandag tirsdag og onsdag hver gang efter aftens mad og så får jeg ellers kvame hver dag både efter morgen mad middagsmad og aftenmad får det tit sådan efter jeg har spist vis jeg bevæger mig for meget skal jeg kaste op og spiser ikke så meget som jeg plejer for er bange for at kaste op . jeg vågnede tidlig til morges med kvalme osse 

jeg får osse sådan nogle jag i underlivet en gang i mellen både i højre og venstre side det skifter lidt men det føles ikke som mins smerter 

så er meget forviret ved slet ikke hvad jeg skal tænke eller tro  nogle her inde der har prøvet det samme 

hvis din mens skulle have været kommet i dag, hvad så med at tage en test?

Anmeld

12. november 2012

Christina :-)

Anna111 skriver:

Tág en test?

Anmeld

12. november 2012

anna111

sidst kunne jeg ikke tæste positiv før jeg var 4+2 hende og jeg ville blive så skuffet og ked vis den er negativ som jeg tror den er 

Anmeld

12. november 2012

Christina :-)

Anna111 skriver:

sidst kunne jeg ikke tæste positiv før jeg var 4+2 hende og jeg ville blive så skuffet og ked vis den er negativ som jeg tror den er 

Hvor langt vil du være nu?

Anmeld

12. november 2012

FruK

Du kan nok ikke helt regne med at din cyklus er helt normal lige efter en abort.
Ikke for at tage modet fra dig, for det kan godt lade sig gøre at blive gravid lige efter en abort - det blev jeg selv. Jeg tror bare ikke helt at man kan regne med datoen. Derfor er der også nogle læger der råder en til at vente med at prøve igen til man har haft mens engang eller to.
Vi valgte at fortsætte efter aborten og jeg testede først 6 uger efter - der var den positiv.
Der er nok ikke så meget andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed og teste senere.
Håber det bedste for dig!

Anmeld

12. november 2012

anna111

tak for dit svar ja der er jo nok ikke andet at gøre ind at vente og se tiden an det er jo kun 4uger og 2dage siden nu vis jeg ikke får min mens den her månede tager jeg en test den 1december 

Anmeld

12. november 2012

anna111

så vil jeg kun være 2+1 idag

Anmeld

12. november 2012

Miss Church

Anna111 skriver:

så vil jeg kun være 2+1 idag

Hvis du kun er 2+1, tror jeg desværre ikke at din kvalme skyldes en graviditet. Ægløsningen og befrungtningen sker først omkring 2+0, så teoretisk set, er du ikke gravid endnu, men et muligt befrugtet æg vil snart sætte sig fast.

Held og lykke skal du hvert fald have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.