kan jeg bruge den kylling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2012

naomi

jeg tog en kylling op af fryseren i lørdags. Den tøede næsten helt op. Så stillede jeg den i køleskabet hvor den står endnu. Men kan jeg stadig bruge den eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

KittyCatta

Sagtens

Anmeld

12. november 2012

SaNiNa

Prøv at lugt til den, men tror ikke jeg ville bruge kyllingen.

Anmeld

12. november 2012

UnderCover37

naomi skriver:

jeg tog en kylling op af fryseren i lørdags. Den tøede næsten helt op. Så stillede jeg den i køleskabet hvor den står endnu. Men kan jeg stadig bruge den eller?

Jeg ville undlade at bruge den i dag, havde I brugt den i går ville jeg gost kunne ha' været med på den men at den først ligger på bordet og tør næsten op for så at ligge yderligere 2 dage i køleskabet... nej tak

Anmeld

12. november 2012

Becks

naomi skriver:

Nej det ville jeg ikke, og slet ikke med kylling..

Anmeld

12. november 2012

modesty

Lugt til den. Hvis den lugter dårligt eller surt, så ud med den. Hvis den lugter fint, så spis den.

Anmeld

12. november 2012

MorEllen

Nu er jeg meget lidt hysterisk, så jeg ser igen problemer med at bruge kyllingen i dag. Så lenge den ikke lugter suspekt..

Anmeld

12. november 2012

naomi

okay. tror altså ikke jeg bruger den så for er selv ret hysterisk med sådan npgen. Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.