Afsted med dig! - ingen tvivl om det!
Jeg bliver nødt til at spørge dig - hvorfor tror du dit barn tager skade fordi du er væk nogle dage? - hvis jeg skal være helt ærlig så er dit savn til barnet sandsynligvis langt større end den anden vej 
Jeg rejser imellem 100-130 dage om året i hele verden - det er mit job, og sådan har det været siden vores barn var 6 mdr!. Det har aldrig været et problem for nogen af os, tvært imod så har hun et helt fantastisk forhold til sin far og han er bare så super sikker på sig selv og stærk i sin far rolle og jeg elsker det.
Jeg savner dem ja! - men jeg elsker også at se at de ikke er afhængige af mig og at de bare nyder at være sammen og være far/datter. Vi Skyper så ofte vi kan - vores barn er vant til hun fortæller mig hvad de laver og viser mig legetøj osv. Det har aldrig været et problem.
Hvis jeg har været væk 2-3 uger i træk kan der godt være 1 time eller 2 hvor det er far der skal skære kartoflerne og hælde mælk op etc, men ved du hvad! - det går nok
Der går sjældent længe før hun sidder hos mig og alt er ved det gamle.
Hos os er mor og far lige gode - og mit barn kan sagtens klare sig uden mine arme omkring det hele tiden
Jeg elsker mit job- jeg er stolt af min karriere og jeg er glad for at vise mit barn/børn at forældre er ligeværdige og lige gode - på hver sine måde 
Held og lykke med din tur! - Nyd at være dig selv og fordyb dig i dit arbejde/dine kolleger for en tid - så kan du være 120% mor når du kommer hjem igen.
Knus herfra
Anmeld