enormt ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har enormt ondt i det ene bryst , kan det være bryst betændelse ? Jeg har prøvede og pumpe ud idag for at få taget noget af trykket men det hjælper ikke .
Det spænder helt vildt når jeg trykkes på brystet , jeg har fråset lidt idag og føler mig er ved siden af mig selv som om jeg skal være syg ..

Jeg har ondt øverst i brystet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Chili

Anonym skriver:

MJeg har enormt ondt i det ene bryst , kan det være bryst betændelse ? Jeg har prøvede og pumpe ud idag for at få taget noget af trykket men det hjælper ikke .
Det spænder helt vildt når jeg trykkes på brystet , jeg har fråset lidt idag og føler mig er ved siden af mig selv som om jeg skal være syg ..

Influenza lign. Symptomer skulle være tegn på bryst betændelse

Og ellers bryst spændinger, prøv med et varmt bad

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Influenza lign. Symptomer skulle være tegn på bryst betændelse

Og ellers bryst spændinger, prøv med et varmt bad

Jeg har prøvede med et varmt bad , og jeg har masseret det Men det hjælper ikke. Det gør vildt ondt ..

Jeg er helt død i kroppen fryser og har det bare rigtig skidt , er så ked af hvis det er bryst betændelse da min amning endelig fungere den her gang gjorder den ikke ved den første ..

Anmeld

12. november 2012

Chili

Anonym skriver:

Jeg har prøvede med et varmt bad , og jeg har masseret det Men det hjælper ikke. Det gør vildt ondt ..

Jeg er helt død i kroppen fryser og har det bare rigtig skidt , er så ked af hvis det er bryst betændelse da min amning endelig fungere den her gang gjorder den ikke ved den første ..

Det lyder super øv

Men i hvert fald hvis du får feber, skal du være obs på det

Håber ikke det er bryst betændelse

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Det lyder super øv

Men i hvert fald hvis du får feber, skal du være obs på det

Håber ikke det er bryst betændelse

Tusind tak for dit svar .
Jeg holder øje med feber virker ikke sådan lige nu ..

Anmeld

12. november 2012

Chili

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar .
Jeg holder øje med feber virker ikke sådan lige nu ..

Så lidt

Held og lykke

Anmeld

12. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder rigtig meget som da jeg havde brystbetændelse! Syntes du ska tage et par panodil, sørge for at holde brystet varmt, massere det godt, og lig baby til det bryst næste gang du ammer!! 

Har et par uld indlæg du meget gerne må få, da jeg ik selv ka bruge dem. De varmer rigtig godt, men jeg føler de er for store til mig, så de er kun brugt et par gange! Det er dem Matas har! Vh stine

Anmeld

12. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har enormt ondt i det ene bryst , kan det være bryst betændelse ? Jeg har prøvede og pumpe ud idag for at få taget noget af trykket men det hjælper ikke .

Det kan godt lyde som en brystbetændelse ja.

Er du evt. rød i området, hvor du er øm?

Man kan godt få feber og influenzaagtige symptomer ved brystbetændelse...det har jeg selv prøvet at have.

Måden er, at du 3 gange dagligt stiller dig ind under bruseren og holder den varme bruser mod området og langsomt varmer det op..derefter masserer du i cirklende bevægelser med fast (men ikke hård) hånd i området hvor du er øm. De cirklende bevægelser lader du langsomt glide nedad mod brystvorten og efterhånden prøver du så om du kan malke ud under bruseren.
Efter massagen og opvarmningen, pakker du brysterne ind i et varmt stykke stof, det kan være et uldent halstørklæde eller lignende, og sørger for at holde området godt varmt.

Hvis du får mere end 38 i feber, skal du kontakte lægen, for det kan være nødvendigt med en gang antibiotika.
Sørg for at barnet får suttet dit bryst helt tomt ved hver amning, i den side hvor du har ondt, og ellers må du ud under bruseren og tømme helt ud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. november 2012

Mi&Mi

Anonym skriver:

Synes også det lyder som brystbetændelse, fik det to gange med min ældste søn.
Jeg fik også nærmest influenza, øm i kroppen, træt og feber.

Men her anden gang har jeg også haft et sted på det ene bryst hvor jeg var rigtig øm, troede jeg var ved at få brystbetændelse igen, men det gik over af sig selv :-)

Håber du slipper denne gang :-)

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan godt lyde som en brystbetændelse ja.

Er du evt. rød i området, hvor du er øm?

Man kan godt få feber og influenzaagtige symptomer ved brystbetændelse...det har jeg selv prøvet at have.

Måden er, at du 3 gange dagligt stiller dig ind under bruseren og holder den varme bruser mod området og langsomt varmer det op..derefter masserer du i cirklende bevægelser med fast (men ikke hård) hånd i området hvor du er øm. De cirklende bevægelser lader du langsomt glide nedad mod brystvorten og efterhånden prøver du så om du kan malke ud under bruseren.
Efter massagen og opvarmningen, pakker du brysterne ind i et varmt stykke stof, det kan være et uldent halstørklæde eller lignende, og sørger for at holde området godt varmt.

Hvis du får mere end 38 i feber, skal du kontakte lægen, for det kan være nødvendigt med en gang antibiotika.
Sørg for at barnet får suttet dit bryst helt tomt ved hver amning, i den side hvor du har ondt, og ellers må du ud under bruseren og tømme helt ud.

Kærligst
Sussie

Tusind tak for svar .
Jeg må prøve og tage to panodiler så . For jeg har det godt nok skidt .. jeg har malket ud idag med bryst pumpe . Og jeg har lagt henne til det ømme bryst hver gang hun har fået mad først .. synes bare ikke Det hjælper har os været i bad og masseret det godt ..
Jeg håber inderligt det snart forsvinder ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.