Hejsa..
Ihh er igang med at skrive min BA i ernæring og sundhed.. Skriver sammen med en studieveninde...
Vi skal aflevere den 21. dec og har termin den 29.dec, så vi har sat os om mål at være færdig med opgave medio december (om ca en mdr

) ) Så vi er sikret hvis lillebror skulle melde sin ankomst lidt før..
Vores BA vejleder, har vi ikke rigtig den store tiltro til mere, fx ved sidste vejledning, henviste hun os til en rapport vi kunne prøve at kigge i, vi havde selv haft fat i den og fundet ud af at den overhovedet ikke har/havde relevans for vores opgave.. Så vi kom helt i tvivl om hun overhovedet har sat sig ind i vores opgave..
Men ihh lige PT er motivationen hos os begge bare faretruende lav, til trods for at vores emne egentlig er rigtig spændene synes vi selv, har vi bare svært ved at hive os op.. Vi føler ikke rigtig vi kommer nogen vejene og føler ikke vi får den hjælp som vi måske har behov for..
Ihh.. Ved ikke lige hvad jeg ville med det indlæg ud over bare lige at komme ud med mine frustrationer, og måske høre om der er nogle der har nogle råd til hvordan vi kan få motivationen frem igen..
Lige nu glæder jeg mig til jeg med god samvittighed kan nyde barslen og ventetiden inden vi skal sige velkommen til lillebro...
Anmeld