Øget tissetrang ? mere eller mindre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger 

Jeg vil høre om i vil hjælpe mig med et spørgsmål, jeg har i den grad øget tisse trang, det kom fra den ene dag til den anden. men jeg er nu opmærksom på om det kan være blærebetændelse. jeg har for en sikkerheds skyld taget en kapsel med trænebær m.m. Men når/hvir i havde øget tissetrang tissede i så også meget hver eneste gang, og kom det fra den ene dag til den anden? Det er nu altså lidt irriterende at skulle tisse hele tiden.. 

På forhånd tak for hjælpen piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej Piger 

Jeg vil høre om i vil hjælpe mig med et spørgsmål, jeg har i den grad øget tisse trang, det kom fra den ene dag til den anden. men jeg er nu opmærksom på om det kan være blærebetændelse. jeg har for en sikkerheds skyld taget en kapsel med trænebær m.m. Men når/hvir i havde øget tissetrang tissede i så også meget hver eneste gang, og kom det fra den ene dag til den anden? Det er nu altså lidt irriterende at skulle tisse hele tiden.. 

ikke nogen der har prøvet lidt det samme ? eller evt. ved om der er større mulighed for at det er en blærebetændelse..? 

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej Piger 

det første lange stykke tid af min graviditet tissede jeg som jeg altid havde, hverken mere eller mindre - men nu her hvor jeg næsten er i 17. uge kan jeg godt mærke tissetrængen presser sig på lidt oftere

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det første lange stykke tid af min graviditet tissede jeg som jeg altid havde, hverken mere eller mindre - men nu her hvor jeg næsten er i 17. uge kan jeg godt mærke tissetrængen presser sig på lidt oftere

Tak fordi du tog dig tid til at svare  Jeg tisser mange flere gange end jeg plejer! og meget af gangen.. Hmm, det kan være man liiige skulle blive tjekket ved lægen 

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Tak fordi du tog dig tid til at svare  Jeg tisser mange flere gange end jeg plejer! og meget af gangen.. Hmm, det kan være man liiige skulle blive tjekket ved lægen 

det skader jo aldrig lige at smutte forbi lægen

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det skader jo aldrig lige at smutte forbi lægen

Det jo det 

Tak for dit svar, hav en god dag 

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det jo det 

Tak for dit svar, hav en god dag 

mange tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.