Ville i sælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Leneur

Bare et lille sidespring. Siljes kusiner er 8 og 9 år og dem har vi godt nok arvet meget tøj fra. Stil- og modemæssigt skiller det sig altså ikke ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

MorDk

Jeg ville sælge det! Det er jo altid rart med nyt til baby ♥
Evt. gemme noget af det?!

Anmeld

12. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Samme her

Anmeld

12. november 2012

MorDk

MorDk skriver:

Der er jo altid noget tøj som betyder noget for en... det ville jeg gemme og så ville jeg også gemme en del af "basis-tøjet"

• Strømpebukser/strømper

• Bodys

m.m

Anmeld

12. november 2012

Benjamins'mor

Sælge.

Anmeld

12. november 2012

LBK

Frøken J. skriver:

Ja jeg ved hvad du mener, det er netop også derfor jeg tænkte at sælge.. For jeg synes godt man kan fornemme hvis det er lidt "gammelt", og nu er jeg ikke selv modedyr, men der er alligevel visse ting som hurtigt går af børnemoden, så det kan godt ske jeg bare skal sælge. Men beholder self. hendes første sæt tøj og sådan. Lidt sentimental er man vel!

præcis...

Anmeld

12. november 2012

Ina33

Frøken J. skriver:

Jeg har holdt fast i Roses babytøj, fordi vi ikke vidste om vi fik en pige mere 2. gang. Det gør vi ikke, det er en dreng, så vi starter fra bunden med tøjkøb. Nu er jeg i tvivl om jeg skal sælge Roses tøj.. Vi skal have mindst ét barn mere, men der skal nok være en 2-3 år mellem nr. 2 og 3, og til den tid er tøjet jo sådan en 5 år gammelt. Er det så ikke mere aktuelt at købe nyt til den tid, hvis det er en pige igen, og så sælge det her imens det stadig er "frisk"? Jeg køber altid brugt eller billigt fra fx H&M eller Name It, så det er ikke den kæmpe omkostning at opbygge en garderobe fra bunden. Har et principielt problem med mærkevaretøj med få undtagelser, så vores børn er billige i drift tøjmæssigt

Ville i sælge eller beholde? Det er jo ikke en gang sikkert den næste er en pige.

Jeg ville uden tvivl beholde det. Det bliver jo ikke brugt i de år der går, så det er jo ikke slidt når der kommer en lille ny mere. Jeg har en veninde med 10 år imellem hendes to piger, og den lille ny bruger det aflagte fra den første, og hun ser meget fin ud i tøjet.

Den pris du kan få for tøjet, har næppe en værdi der er værd at få for det i forhold til at gemme det, og se om barn nummer 3 skulle være en pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.