Har det underligt, og en dårlig fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2012

DKTiha

åh hvor jeg hader det lige nu.

er gravid 10+ ?? ja har faktisk glemt hvor mange dage der er..

jeg har en virkelig dårlig fornemmelse på at min graviditet er ved at gå til. det kører rundt i hovedet på mig... og ved ikke hvorfor jeg får disse tanker nu når jeg så liv for et par dage siden..

åh ved ik hvad jeg skal gøre, jeg er så nervøs...

godt nok skal jeg på hospitalet imorgen for at få tjekket cysten og graviditeten... men er så bange for at få noget andet at vide :'/

sig til mig at jeg bare tager fejl og alt er som det skal være...

- har ingen symptomer what so ever - ihvertfald ikke som de plejer... - men det er jo meget normalt at de forsvinder..
- Har en slem blærebetændelse som giver mig mange smerter, måske er det egentlig dem jeg er bekymret over?
- og'så har jeg en tarvlig hovedpine- men har så heller ikke drukket og spist ret meget idag... :/

åh for fanden jeg hader det her, er jo skør lige nu... suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

M (:

DKTiha skriver:

jeg har en virkelig dårlig fornemmelse på at min graviditet er ved at gå til. det kører rundt i hovedet på mig... og ved ikke hvorfor jeg får disse tanker nu når jeg så liv for et par dage siden..

godt nok skal jeg på hospitalet imorgen for at få tjekket cysten og graviditeten... men er så bange for at få noget andet at vide :'/

- har ingen symptomer what so ever - ihvertfald ikke som de plejer... - men det er jo meget normalt at de forsvinder..
- Har en slem blærebetændelse som giver mig mange smerter, måske er det egentlig dem jeg er bekymret over?
- og'så har jeg en tarvlig hovedpine- men har så heller ikke drukket og spist ret meget idag... :/

Held og lykke - håber skanningen går godt i dag! 

Anmeld

12. november 2012

L&V

DKTiha skriver:

Er sikker på din lille lækre bebs har det super skønt der inde

Anmeld

12. november 2012

tweety2060

for det bare er "spøgelser" du ser og lille bebs har det fantastisk i maven!! Tror på det bedste!!

Anmeld

12. november 2012

Lotus86

Sådan der havde jeg det konstant de første 12 uger af min graviditet, fik hele tiden der der virkelig kraftige dårlige mavefornemmelse der sagde, at der helt sikkert var noget galt, og at fosteret var gået til, det var det heldigvis ikke, og tror det er gange normalt, at man får disse tanker

fingre for, at alt er som det skal være med din lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.