Sex..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

Vi prøver at blive gravide, og jeg sku gerne ha min mest frugtbare periode fra d. 8/11-13-11 ca.. Og vi har selvfølgelig hygget os de sidste par dage

Men i går efter vi havde haft sex, begyndte jeg at plet bløde lidt, det holdt dog hurtigt igen. Her til aften blødte jeg så lidt igen.. Andre der har prøvet det ? Og hvad kan det være ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

CamillaValby

Hmm så vidt jeg ved så kan man bløde når /hvis ægget sætter sig fast. Men mener at have læst at nogle kan have en lille blødning ved ÆL.

Husk dog på at i nogle måneder kan man have en sen ÆL eller tidlig.

For at den er der for jer

Anmeld

11. november 2012

Frk.S

Har ikke selv oplevet det, men har da et par bud.

Nogen oplever vist en lille blødning ved ÆL.

Ellers.... kunne det tænkes at i har "hygget jer" lidt mere end i plejer i denne periode, for at du skal blive gravid?? I så fald kunne det være dig der er lidt "brugt" (i mangel af bedre ord) dernede og derfor har blødt lidt. 

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Hmm så vidt jeg ved så kan man bløde når /hvis ægget sætter sig fast. Men mener at have læst at nogle kan have en lille blødning ved ÆL.

Husk dog på at i nogle måneder kan man have en sen ÆL eller tidlig.

For at den er der for jer

Jeg har kun blødt få gange efter sex, og det har være li efter jeg har haft min menstruation.. Så tænker det bare har været "rester". Hvilket det jo ikke kan være nu, da det er er stykke tid siden .. Så mon ikk det er pga ÆL. 

Anmeld

11. november 2012

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg har kun blødt få gange efter sex, og det har være li efter jeg har haft min menstruation.. Så tænker det bare har været "rester". Hvilket det jo ikke kan være nu, da det er er stykke tid siden .. Så mon ikk det er pga ÆL. 

Så lyder det nemlig lidt mere som ÆL

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mmh.. Vi har nu ikke sexet mere end normalt.. Selvom vi gerne vil være gravide, skal det ikke gøres til en pligt at have sex, men bare lyst og fornøjelse 

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Så lyder det nemlig lidt mere som ÆL

Det håber vi og så har vi da ramt nogenlunde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.