Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heeej alle sammen
Jeg ville lige lave en opdatering på min smukke prins Marcello
han er idag 1 år og 19 dage, en rigtig lille charmetrold som elsker opmærksomhed.
Han er utrolig lærenem, han ser man gør tingene en gang og så kan han det bare til hans et års undersøgelse var han 81 cm og 11,5 kg.. desuden har han været med i sover dolly på ryggen, og nøj hvor fik jeg tåre i øjenen da jeg så min lille marcello til forpræmiæren, var nok den mest stolte mor i hele verden, han var nemlig kun 7 uger gammel da han var med til optagelse og den er jo først kommer ud for en måneds tid siden så der gik lige en masse følelser igennem for nu er han jo SÅ stor
han har verdens bedste dagpleje, og han elsker hende virkelig, det er så dejligt at aflevere ham hver morgen og han slet ik har tid til at sige farvel
her er lige nogle billeder af min krudtugle for nøj han har energi der siger spar 2 og så lige et af ham og mig
tak fordi i læste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nå, hvor er han sød
BabyWish2012 <3 skriver: Nå, hvor er han sød
1000 tak
han er overdrevet dejlig
blankholm skriver: 1000 tak han er overdrevet dejlig
Hehe, det kan jeg godt forstå du synes Han ser også sådan ud!
Nettemor skriver: Nårh
Nårh
jaaa
BabyWish2012 <3 skriver: Hehe, det kan jeg godt forstå du synes Han ser også sådan ud!
Sikke en sød fyr, og sejt at han allerede er film stjerne, hvordan kom han lige med i den? jeg mangler stadig at se filmen men vil da ligge mærke til ham når jeg får den set....
Alexander&Lærke skriver: Sikke en sød fyr, og sejt at han allerede er film stjerne, hvordan kom han lige med i den? jeg mangler stadig at se filmen men vil da ligge mærke til ham når jeg får den set....
mange tak
og ja han er lige så sød som han ser ud på de billeder, der er ik meget ballade med ham heldigvis
og det er en rigtig sjov film hehe, han er med i den scene hvor de sidder i køkkenet og han spiller lillesøster (baby) haha den vare ca et halvt min den scene
og det var faktisk fordi min kammerats mor kendte en der har et booking halløj og så søgte de en bæbs så tænkte jeg ja hvorfor ik så tog chancen og så valgte de ham det var nu meget sjovt
blankholm skriver: mange tak og ja han er lige så sød som han ser ud på de billeder, der er ik meget ballade med ham heldigvis og det er en rigtig sjov film hehe, han er med i den scene hvor de sidder i køkkenet og han spiller lillesøster (baby) haha den vare ca et halvt min den scene og det var faktisk fordi min kammerats mor kendte en der har et booking halløj og så søgte de en bæbs så tænkte jeg ja hvorfor ik så tog chancen og så valgte de ham det var nu meget sjovt
ahh det vil jeg ligge mærke til når jeg får den set....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128