gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2012

tweety2060

HAlløj....
Jeg kunne godt tænke mig at stille et par spørgsmål til Jer!! Kom gerne med råd og meninger....
Er der nogen der har forsøgt sig med mirakelkuren-fordele\ulemper mm-resultat?
Er der nogen der har forsøgt sig med "baby-me-now"piller? Fordel \ulemper
Andre gode råd på vej mod graviditet???
Tak og god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

tweety2060

30 + der har læst men ikke en kommentar......

Anmeld

13. november 2012

Tulle83

tweety2060 skriver:

HAlløj....
Jeg kunne godt tænke mig at stille et par spørgsmål til Jer!! Kom gerne med råd og meninger....
Tak og god aften

Jeg har desværre ikke prøvet nogle af delene, men en god veninde har prøvet "Baby-me-now" - men skiftede over til Gravitamin, da hun mente at pillerne var ildelugtende (i en tid med meget kvalme og overfølsomhed for lugte) og derudover skal man tage min. 3 piller om dagen for at dække samme behov som f.eks. Gravitamin.

Har som sagt ikke selv prøvet dem, så kan kun give dig et svar udefter hvad min veninde syntes om dem

Den første kur du nævner har jeg ikke erfaring med.

Anmeld

13. november 2012

MissMona

tweety2060 skriver:

HAlløj....
Tak og god aften

Nogle gange har folk ikke noget vigtigt at sige eller har ikke fælles oplevelser at dele omkring det og så får man jo desværre ingen kommentar. Jeg tror nogle gange det hænger sammen med om man er heldig at der er nogen online med samme problemstilling på det tidspunkt hvor ens emne er iblandt de nyeste tråde.

Mht mirakelkuren, hvis det er den samme som kanonkuren kan man finde mange tråde og info om det på nettet og der er også lidt herinde ... bl.a. denne der var oppe for ganske nylig:

https://www.baby.dk/debat/197230pi1/proever-at-bliv e-gravid/kanonkuren.aspx#GoToMessage

Mvh MissMona

Anmeld

14. november 2012

tweety2060

Tulle83 skriver:

Jeg har desværre ikke prøvet nogle af delene, men en god veninde har prøvet "Baby-me-now" - men skiftede over til Gravitamin, da hun mente at pillerne var ildelugtende (i en tid med meget kvalme og overfølsomhed for lugte) og derudover skal man tage min. 3 piller om dagen for at dække samme behov som f.eks. Gravitamin.

Har som sagt ikke selv prøvet dem, så kan kun give dig et svar udefter hvad min veninde syntes om dem

Den første kur du nævner har jeg ikke erfaring med.

Tusinde tak for svaret
Hm så kan det være jeg bare skal gå efter gravitamin i stedet for, hvis det kun er 1 tablet, og 3 af den anden men med samme indhold!
God dag

Anmeld

14. november 2012

tweety2060

MissMona skriver:

Nogle gange har folk ikke noget vigtigt at sige eller har ikke fælles oplevelser at dele omkring det og så får man jo desværre ingen kommentar. Jeg tror nogle gange det hænger sammen med om man er heldig at der er nogen online med samme problemstilling på det tidspunkt hvor ens emne er iblandt de nyeste tråde.

Mht mirakelkuren, hvis det er den samme som kanonkuren kan man finde mange tråde og info om det på nettet og der er også lidt herinde ... bl.a. denne der var oppe for ganske nylig:

https://www.baby.dk/debat/197230pi1/proever-at-bliv e-gravid/kanonkuren.aspx#GoToMessage

Mvh MissMona

Tror du har ret I det med tid og dem der er online. Er normalt heller ikke fan af de "ved ikke besked" , men tænkte måske der var nogen der havde en mening om det
Kanonkuren..... Øh bum bum måske di det den samme? Min veninde nævnte den, så vil da lige høre om hun har sagt forkert eller om der er 2 forskellige.....
Tak for linket, Jeg kigger liiige på det
God dag

Anmeld

14. november 2012

MissMona

tweety2060 skriver:

Tror du har ret I det med tid og dem der er online. Er normalt heller ikke fan af de "ved ikke besked" , men tænkte måske der var nogen der havde en mening om det
Kanonkuren..... Øh bum bum måske di det den samme? Min veninde nævnte den, så vil da lige høre om hun har sagt forkert eller om der er 2 forskellige.....
Tak for linket, Jeg kigger liiige på det
God dag

Velbekomme og rigtig god dag til dig også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.